Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nightwish-fanit

Vierailija
25.10.2005 |

Turunen vai Tuomas?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Män.

Vierailija
2/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish veti viimeisen naulan arkkuunsa ku erotti Turusen... Ei tule poitsut pärjäämään niin upeaäänistä vokalistia ne ei löydä. Toivottavasti niitten laiva uppoaa ja pian kun ovat vain rahanahneita paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla tahoillaan.

Vierailija
4/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille joka sanoi, ettei yhtä upeaäänistä laulajaa löydy:

Vastaavia on klassisen koulutuksen puolella pilvin pimein - kyseinen Tarja ei ollut siinä joukossa edes huippuluokkaa.

Ei Tarjan laulutaidot ole mitään totaalista huippuluokkaa - erottui vain muiden bändien joukosta, koska klassinen laulutausta. Ja samanlaisia todellakin on ihan Suomen piireissäkin monia.

Vierailija
5/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas!

On muuten ihan syötävän näköinenkin...

Vierailija
6/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin Tuomas perustaja, säveltäjä, sanoittaja jne. mutta suurelle yleisölle Nw = Tarja Turunen ja hänen äänensä. Kyllä varmaan Nw:lle jää oma fanijoukkonsa mutta nykyisen kaltainen/laajuinen suosio on ollutta ja mennyttä.

Todella lapsellinen tapa miten Tarjan potkut hoidettiin. Julkisuushaluista ylidramatisointia! Oikea Mies olisi keskustellut asian läpi bändin kesken ja sitten olisivat laatineet yhteisen ilmoituksen faneille, niinkuin aikuisten kuuluisi asiat hoitaa.

Vierailija
7/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, juu juu toimis varmaan jos bändin jäsenet olis puhuneet Tarjan kanssa viimeiseen vuoteen =). Siis nehän ei ollu enää edes puheväleissä.

Vierailija
8/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan tökerösti kyllä hoiti Tarjan erottamisen. Mutta Tuomas on ollut aina itse Nightwish. Olen arvostanut Tarjaa laulajana mutta en enää ihmisenä.

Ja todella, Tuomas on erittäin syötävän näköinen! :P

Olen seurannut Nightwishin uraa vuodesta 1998. Uskon ja toivon, että tämä käänne uudistaa ja raikastaa Nightwishin toimintaa. Tuomas pääsee jälleen tekemään uskomatonta musiikkiaan.

Vierailija
9/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on oksettavan näköinen hyypiö ja rahanahne paskiainen. Toivottavasti koko Nighwish kuopataan samantien ja Tuomaksen firma menee konkkaa. Eipä nyt kauheasti haittaisi vaikka Tuomas samantien joutuisi vihaisten fanien hakkaamaksi.

Vierailija
10/10 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle NW:n musiikki on elämän suola ja ilman Tuomasta ei tätä musiikkia olisi. Lisäksi Tuomas on päiväuneni...Mutta jotenkin jäi paska fiilis, kun ensin olin pilvissä perjantaisen keikan jälkeen ja heti perään tuollainen paukku. Tarjalle toivon menestystä ja innolla odotan bändiltä uutta levyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi