Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti: onko joku päässyt eroon selluliitista

Vierailija
27.03.2011 |

ruokavalion tai liikunnan avulla? Selluliitti on jämähtänyt reisiin, ollut siinä teini-iästä saakka, ärsyttää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sama vaiva kuin alkuperäisellä

Vierailija
2/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni stepperin käyttö sen teki. Olen harrastanut kaikenlaista liikuntaa ikäni, mutta salilla aloin käydä vasta pari vuotta sitten (ikää silloin 27). Sellu lähti yllätyksekseni parissa kuukaudessa. Vaikea sanoa varmuudella oliko se just tuo stepperi mikä sen teki, mutta se ainakin sai pakarat polttelemaan ihan eri tavalla kuin mikään muu treeni. Eli stepperillä en nyt tarkoita mitään hiihtolaitetta. Tein sillä aluksi muistaakseni 12 min 3 krt viikossa + päälle muu salitreeni/jumppa.

Mulla oli kanssa ollut selluliittia varmaan 12-vuotiaasta asti, vaikka olin ja olen aina ollut hoikka, en lainkaan ylipainoinen.

Toivoa siis on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siis stepperille salilla. ap

Vierailija
4/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imetin. Esikoinen 'söi' selluliitin mun takamuksesta ja reisistä. No siis nestettähän se on ja osin rasvaakin, että se rasva varmaan lähti kulutukseen, mutta luulen, että hormonitoiminnalla oli jotain tekoa jutun kanssa.

Vierailija
5/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhessä vaiheessa kun olin niin kiireinen, etten ehtiny kunnolla syödä. Eli en syöny ainakaan toista lämmintä ateriaa. Laihduin muutamia kiloja ja näytin mielestäni liian laihalta. Selluliittejakin tuli melkein ikävä kun en enää näyttäny tutulta omalta itseltäni. No, sitä selluliittia on sitten kyllä toki tullut takaisin oikeen kunnolla nyt varsinkin raskauden aikana.

Vierailija
6/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

join vihreää teetä 3 krt päivässä ja ja illalla paistoin munakkaan missä tosi iso ripaus chiliä ja inkivääriä. En urheillut en m8itään ja tällä hetkellä painan 18 kiloa vähemmän kuin 10kk sitten , mutta selluliitti lähti parissa kuukaudessa

Vierailija
7/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten mikä näistä vaikutti ;)

Vierailija
8/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla selluliitit lähtee. Miksi et kokeile semmoisia ;)?

Vierailija
9/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkakyykky, jalkaprässi, pyöräily. Riittävästi vettä, lymfahierontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän