Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Perussuomalaiset jo toiseksi suurin puolue

Vierailija
17.03.2011 |

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalaiset+nousivat+gallupk…

Hienoa tai jopa loistavaa Suomen ja suomalaisten kannalta.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalipaneeliin. Mielenkiintoista nähdä miten siellä pärjää.

Vierailija
2/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalipaneeliin. Mielenkiintoista nähdä miten siellä pärjää.

Viime telkkukeikalla vei kyllä muita pahasti. Edelleen ihmettelen miksi Pravda ole aloittanut lokakampanjaa, kohta sen on pakko aloittaa se tai tulee kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat nähtävästi TODELLA kyllästyneitä ja pettyneitä nykyhallituksen politiikkaan

Vierailija
4/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vei muita kuin pässejä narussa.

ettei yleensä ole pärjännyt kovin hyvin noissa isoissa ryhmäväittelyissä.

Vierailija
5/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesarin mielipideostastolta perussuomalaisia vastausta kirjoitus. Aivan loistavaa tekstiä. Siitä kuinka perussuomalaiset eivät suinkaan ole suomalaisuuden ja suomalaisen kulttuurin puolella vaan heidän ohjelmansa tuhoaisi sen. Perussuomalaiset olisi pahinta mitä suomalaisuudelle voisi tapahtua. Itse en osaa sitä yhtä hienosti perustella ja kiteyttää kuin ko kirjoittaja. Ehkä joku pystyy kopioimaan tekstin tänne?

Olen järkyttynyt persujen kannatuksesta. toivottavasti jää vaaleissa toteutumatta.

Vierailija
6/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta TS on ollut aina aivan urpo urpoine mielipiteineen. Kylläkin karismaattinen urpo.

Vierailija
7/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesarin mielipideostastolta perussuomalaisia vastausta kirjoitus. Aivan loistavaa tekstiä. Siitä kuinka perussuomalaiset eivät suinkaan ole suomalaisuuden ja suomalaisen kulttuurin puolella vaan heidän ohjelmansa tuhoaisi sen. Perussuomalaiset olisi pahinta mitä suomalaisuudelle voisi tapahtua. Itse en osaa sitä yhtä hienosti perustella ja kiteyttää kuin ko kirjoittaja. Ehkä joku pystyy kopioimaan tekstin tänne?

Olen järkyttynyt persujen kannatuksesta. toivottavasti jää vaaleissa toteutumatta.

mahtoiko olla jonkun viheranarkistin kirjoitus, ei ainakaan totta pätkääkään. Muutenkin on paha haukkua 20 %:a kansasta ja jos tämä meno jatkuu niin on vaaleissa suurin puolue. Etenkin jos tuo Portugalin luhistuminen tapahtuu ennen vaaleja niin Persut ovat ihan 100 %:sen varmasti suurin puolue. Sveitsissä kun persut pääsivät valtaan niin heidän kannatus on kohonnut lähes 35 %:iin ja maalla menee paremmin kuin koskaan. Siellä olil aika samanlainen vanhan eliitin paskakerros maan päällä ja kansaa ei kuunneltu eli demokratia olikin harvainvaltaa.

Vierailija
8/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo nähty.

Vierailija
9/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I foresee dark times ahead for us!!!

Vierailija
10/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on jo mamujen ja ruotsinkielisten kimpussa. Kuka on seuraava?

Vierailija
11/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta TS on ollut aina aivan urpo urpoine mielipiteineen. Kylläkin karismaattinen urpo.

Siis Timo Soini on nimenomaan pirun fiksu, on ollut koulussa pirun fiksu, mutta se osaa myös käyttää sitä hyväkseen. Kun vastapuolella on jotain 6 matikan kataisia ja Sinnemäkiä niin siinä on tietenkin helppo loistaa. Ilman Soinia Perussuomalaisten kannatus olisi vihreiden luokkaa.

Vierailija
12/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellinen ilouutinen! Ehkä Suomen tulevaisuus ei sittenkään ole täysin synkkä. :)

Mutta eihän Persujen menestys mikään ihme ole. Se on sentään ainoa puolue, joka ajaa rehellisesti suomalaisen ihmisen asiaa muiden puolueiden puuhastellessa omiaan.

Vierailija
13/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on jo mamujen ja ruotsinkielisten kimpussa. Kuka on seuraava?

Juurihan oli juttua, että RKP:stä oli hypännyt persuihin paljon äänestäjiä, oliko peräti yli prosentti RKP:n kannattajista. Maahanmuuttajienkaan kimpussa ei ole kukaan, maahanmuuton kiristämistä ne ajaa ja siitä on paha olla eri mieltä. Sveitsissä homma toimii, samoin Australiassa jne niin miksi ei Suomessa, ei Suomea ola pakko tuhota mamutuksella kuten Ruotissa näyttää käyvän.

Vierailija
14/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hänkään pysty vakuuttavasti puhumaan siitä lopputulemasta, johon persulainen maailmankuva Suomen veisi. Hänen pitäisi keskittyä juuri tähän filosofisempaan puoleen, koska sillä hän todella tekisi eron muihin puolueisiin, jotka ovat kaikesta sitä mieltä, että vaihtoehtoja on vain yksi, eikä mihinkään voi politiikalla vaikuttaa. Vain rahalla on valtaa.

Vierailija
15/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän Persujen menestys mikään ihme ole. Se on sentään ainoa puolue, joka ajaa rehellisesti suomalaisen ihmisen asiaa muiden puolueiden puuhastellessa omiaan.

joilla ei ole mitään todellista sisältöä ja tällasten hokeminen kertoo vaan siitä ettei ole mietitty asioita yhtään syvällisemmin. Muut puolueet on saaneet aikaan esim. sen että Suomi pärjää erittäin hyvin kansainvälisissä vertailuissa ja keikkuu kansainvälisissä vertailuissa kärkisijoilla. Muutenkin tämä persujen suunnaton rehellisyys ja pyyteettömyys on saanut viime aikoina melko ikäviä kolhuja kun esim. ryhmäkuriin pakottamattomuudella yritetään ratsastaa ja sitten kun joku uskaltaa olla omassa puolueessa eri mieltä tulee heti eroukaasi. Ja Vistbackan tukisotkut ja Soiniin laiskuudet Europarlamentissa. Puhua on helppo suurella suulla mutta ennemmin tai myöhemmin jää kiinni.

Vierailija
16/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Pravda ole aloittanut lokakampanjaa, kohta sen on pakko aloittaa se tai tulee kiire.

Ainoan Oikean Totuuden Lehti on yrittänyt paiskoa lokaa koko ajan.

Vierailija
17/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hänkään pysty vakuuttavasti puhumaan siitä lopputulemasta, johon persulainen maailmankuva Suomen veisi. Hänen pitäisi keskittyä juuri tähän filosofisempaan puoleen, koska sillä hän todella tekisi eron muihin puolueisiin, jotka ovat kaikesta sitä mieltä, että vaihtoehtoja on vain yksi, eikä mihinkään voi politiikalla vaikuttaa. Vain rahalla on valtaa.

Niin mikä maailmankuva ja mihin veisi? jos nyt viittaat maahanmuuton kiristämiseen niin esim Sveitsissä on käytännössä rajat työttömilt ulkomaalaisilta kiinni, samoin Australiassa, samoin monessa maassa ja noilla mailla itse asiassa tuntuu menevän paremmin kuin koskaan. Naapurimaamme Ruotsi on sitten ihan päinvastainen esimerkki, jäämällä Euron ulkopuolelle ovat kyllä saaneet talouden kuntoon, mutta muuten menee huonommin kuin koskaan. Perussuomalaisilla nyt vaan sattuu olemaan ihan veroasinatuntijoidenkin mielestä paras ohjelma ja kansa haluaa, että maahanmuuttoa rajoitetaan, siihen ei ole kellään nokan koputtamista, se on demokratiaa se.

Vierailija
18/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö höpö! Kuka on niin tyhmä, että äänestää valtapuolueita vain sen takia, että ne ovat joskus muinaisina aikoina saaneet jotain hyvää aikaan?! Satutko tietämään, että puolueet koostuvat ihmisistä. Ne ihmiset, jotka olivat noita mainitsemiasi hyviä päätöksiä tekemässä, eivät enää vaikuta näissä puolueissa. Miksi siis äänestää niitä? Perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka voi tehdä hyvää TÄNÄÄN, eikä eilen. Avaa silmäsi ja mieti itse oikeasti asioita sen sijaan, että ulkoistat ajattelusi kolmelle suurelle.

Vierailija
19/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi viesti oli tarkoitetu vastaukseksi tähän:

"joilla ei ole mitään todellista sisältöä ja tällasten hokeminen kertoo vaan siitä ettei ole mietitty asioita yhtään syvällisemmin. Muut puolueet on saaneet aikaan esim. sen että Suomi pärjää erittäin hyvin kansainvälisissä vertailuissa ja keikkuu kansainvälisissä vertailuissa kärkisijoilla. Muutenkin tämä persujen suunnaton rehellisyys ja pyyteettömyys on saanut viime aikoina melko ikäviä kolhuja kun esim. ryhmäkuriin pakottamattomuudella yritetään ratsastaa ja sitten kun joku uskaltaa olla omassa puolueessa eri mieltä tulee heti eroukaasi. Ja Vistbackan tukisotkut ja Soiniin laiskuudet Europarlamentissa. Puhua on helppo suurella suulla mutta ennemmin tai myöhemmin jää kiinni. "

Vierailija
20/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta on muutoksen aika.