Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&N:n BB mallisto, farkut

Vierailija
05.03.2011 |

Kokemuksia? En ole mikään läskikasa mutta kun on muotoja suotu, mahdu tavallisiin farkkuihin. Tai kyllähän ne päälle menee mutta ei kovinkaan edustavasti :D

Mietin jospa noista löytyisi pyllylle ja reisille tilaa. Onko ne kuitenkin superisoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti valitsemaan oikean koon.

Vierailija
2/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerran H&M BB-mallistosta kokelin vastavaa ja oli kyllä aika säkit päällä. Mutten tiedä onko aina näin. Kokeilemalla sen näkee! Jos ei liikkeessä, niin saahan ne postimyyntituotteetkin palauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat kamalat päällä. Ja tämä yleensä aina ongelma noissa "isojen mallistoissa". Eli ovat "liian isot" --> eivät istu nätisti vaan "pussittavat" reisistä/takamuksesta vaika olisi oikeaa kokoa. Samoin vyötärö tulee liian korkealle, ja taskut ovat yleensä vääränmalliset/väärissä kohdissa/liian isot tmv. jolloin peffa näyttää entistäkin leveämmältä.

Vierailija
4/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt melkein pelkästään NP:n housuja jo muutamia vuosia.

Kotimaista laatutyötä, koot 36-54. On suoria housuja, rentoja housuja capreja farkkuja yms. yms.

Tekevät kaikista housuista 5 eri mallia, eli jos olet vaikka kokoa 44, saat valita koon 44 housusta vielä omaan vartalotyyppisi parhaiten istuvan mallin.

Malleja taisi olla ainakin, Erica, Emma, Dina, Evita ja vielä joku muu...

http://www.np-collection.com/index.php?option=com_content&view=article&…

Vierailija
5/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-malliston farkut alkaa? Mulla on housujen koko yleensä 42, mutta haluaisin farkut, jotka on leveät myös reisistä, ja kun mulla on aika paksut reidet, en ole vielä kivoja löytänyt. En omista yhtäkään paria farkkuja ;)

Vierailija
6/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käyttänyt moneen vuoteen farkkuja, kunnes löysin NP:N farkut. Siellä on välillä tosi hyviä tarjouksiakin, just nyt hiihtolomalla ostin itselleni hintaan 19,90 istuvat farkut Ideaparkin myymälästä.

BB-malliston farkut alkaa? Mulla on housujen koko yleensä 42, mutta haluaisin farkut, jotka on leveät myös reisistä, ja kun mulla on aika paksut reidet, en ole vielä kivoja löytänyt. En omista yhtäkään paria farkkuja ;)

Vierailija
7/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käyttänyt moneen vuoteen farkkuja, kunnes löysin NP:N farkut. Siellä on välillä tosi hyviä tarjouksiakin, just nyt hiihtolomalla ostin itselleni hintaan 19,90 istuvat farkut Ideaparkin myymälästä.

nuo :) Mä etsin semmoisia leveälahkeisia, joissa on läppätaskut.

Vierailija
8/8 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osta sieltä kaupasta muita vaatteita kuin pelkästään noita housuja. Katselin itsekkin noita nettisivuja, eivätkä olleet kauhean mairittelevia... Mutta liikkeissä on parempi valikoima, ja sieltä löytyy ihan sellaisia perusmalleja. Läppätaskullisia farkkuja en muista siellä nähneeni, mutta joissakin housuissa oli läppätaskutkin kerran! :-)

nuo :) Mä etsin semmoisia leveälahkeisia, joissa on läppätaskut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä