Miksi vihreiden Satu Hassi ajaa V6 Pajerolla
Siihen hänellä on täysi oikeus, auto vie pakkasella kaupungissa noin 15 litraa bensaa eli saman kuin 3 Skoda Octavia diesel-autoa. Ölkää tehkä niin kuin minä vaan tehkää niin kuin minä sanon!
Kommentit (8)
Satu Hassi ei todellakaan aja V6 Pajerolla, joten olisitko ystävällinen ja poistaisit virheellisen väitteesi. Muuten ilmoitan asiattomasta kommentista.
SH kuuluu niihin henkilöihin, jotka ovat tehneet eniten työtä autojen päästövaatimusten kiristämiseksi ja ökyautojen poistamiseksi kaduilta.
Satu Hassi ei todellakaan aja V6 Pajerolla, joten olisitko ystävällinen ja poistaisit virheellisen väitteesi. Muuten ilmoitan asiattomasta kommentista.
SH kuuluu niihin henkilöihin, jotka ovat tehneet eniten työtä autojen päästövaatimusten kiristämiseksi ja ökyautojen poistamiseksi kaduilta.
EIII!!!! ÄLÄ!!!!
Älä ilmoita asiattomasta kommentista.
Oikeesti: aivan sama mitä joku viherpiipertäjä puuhailee. Minä liikun tulevaisuudessakin ökyautollani missä lystään.
Oikeesti: aivan sama mitä joku viherpiipertäjä puuhailee. Minä liikun tulevaisuudessakin ökyautollani missä lystään.
"Kerropa mistä tämä fakta on peräisin."
Ei tietoa, mutta villi arvaus eräästä ryhmästä, joka vihaa viherpipertäjiä ja joka ryhmä poistaa kaikki ongelmat tästä maasta vaalien jälkeen ja on erikoistunut oikean ja kiihkottaman tiedon jakamseen.
"Kerropa mistä tämä fakta on peräisin."
Ei tietoa, mutta villi arvaus eräästä ryhmästä, joka vihaa viherpipertäjiä ja joka ryhmä poistaa kaikki ongelmat tästä maasta vaalien jälkeen ja on erikoistunut oikean ja kiihkottaman tiedon jakamseen.
eivät osaa tehdä mitään oikein. Eivät edes valita ekoloogista autoa itselleen.
Joku persu nyt on tuskin ökyautoa nähnytkään.
en sitä porukkaa äänestä -vaikka kantansa pakkoruotsiin jaankin.
Nimim: ökyautoilija
kun oli kansanedustaja, vaikea kuvitella, että nyt ajelisi juurikaan autoa.