Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei pojan vaatteet mene kirpparilla kaupaksi, vaikk

Vierailija
19.02.2011 |

olisi kuinka hyväkuntoiset? Kun taas tytönvaatteet menee heti..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pojan vaatteet on usein käyttöiän jälkeen niin "päreinä", ettei niistä ole myyntipöytään. Tytön vaatteet eivät niin kuluneet käytössä.

Jos periaatteena on, ettei kovin huonokuntoisia myydä, niin harvapa laittaa "rymyeetunsa" vaatteita enää myyntiin :-)

Vierailija
22/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan erilainen kokemus noista poikien vaatteista; en ole ehtinyt edes viedä kirppikselle myyntiin, kun on jo pyydetty (puistotuttuja), jos saisivat ostaa pojan pieneksi jääneitä vaatteita.

Itsekin ostaisin mielelläni käytettyä, mutta hyväkuntoisia on vaikea löytää. Ja jos vielä löytyisi jotain muuta kuin sitä ikuista tumman sinistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on isoin poika jo 10v ja hänellä on aina ollut paljon vaatteita, ostettu Suomesta, USAsta ja Englannista, kauniita ja laadukkaita, ovat pysyneet hyvänä ihan normaalikäytössä ja aina ovat kiertoon päätyneet, kahdet farkut olen tuunannut shirtseiksi.... Tällä hetkellä vaatteet on jo niin isoja, ettei kannata kirppikselle viedä, koko 146cm ei oikein löydä sieltä ostajaansa, huutiksessa menee merkkivaatteet.

Vierailija
24/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä monet poikien vaatteet kiertää ties kuinka monen kautta ja ne myyntiin päätyvät tuntuu olevan 90-luvulta.

Jos olisikin nykyaikaisia, siistejä ja koosta 122 ylöspäin, ostaisin ilolla.

Vierailija
25/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yhden pojan vaatteista pitävänä äitinä ostelleut omalle pojulleni aika paljon kivoja vaatteita. Olen myös myynnyt ne aina eteenpäin kirpparilla tai Vauvan palstalla.

Nyt , kun vaatteet ovat 134cm-146cm, eivät enää menekkään kaupaksi.

Naapureille olen osan saanut anettua, mutta vielä olisi tosi paljon jäljellä.

En tiedä, menisivätkö lastenvaatekirppiksellä kaupaksi?

Vierailija
26/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että pojilla on liki aina paljon vähemmän vaatteita kun tytöillä. Siksi käyttökertoja tulee enemmän ja vaatteet kuluu.

Vierailija
27/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että pojilla on liki aina paljon vähemmän vaatteita kun tytöillä. Siksi käyttökertoja tulee enemmän ja vaatteet kuluu.

Meillä taas pojalla on ollut vaatteita yhtä paljon kuin tytöillä ja ovat pysyneet hyvänä, vaikka ei olla varottu pyhä-reimateccejä ;D -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän