Miksei pojan vaatteet mene kirpparilla kaupaksi, vaikk
olisi kuinka hyväkuntoiset? Kun taas tytönvaatteet menee heti..
Kommentit (27)
ainakin housunsa (olivatpa sitten PoP:ia tai henkkamaukkaa) niin puhki, ettei niitä ilkeä edes ilmaiseksi mihinkään tarjota.
kirppiksiltä, mutta tyttöjen vaatteita siellä on ihan tolkuttomasti. Huomenna täytyy taas lähteä kokeilemaan onnea.
Noh, pojille löytyy jonkun verran vaatteita kokoon 104cm asti mutta siitä isompia ei. Oikein harmittaa, kun tytöille löytyy vaikka kuinka paljon esim. 120 senttisiä vaatteita. Mielelläni pojallekin ostaisin kirpparilta vaatteita.
poikien kivoista vaatteista jopa ylitarjontaa kirppiksillä. Mä oon hankkinut kaikki lastenvaatteet Silinteristä tai Seppälän kirpputorimarketista puoli-ilmaiseksi.
viimeksi kun kävin Silinterissä niin siellä ei ollut ainuttakaan pojan vaatetta jota olisin voinut edes kuvitella ostavani. Yhtä h&m paitaa katselin mutta kun hinta oli 4e niin jäi kaupat tekemättä kun oli kuitenkin selvästi käytetyn näköinen.
että meillä ensinnäkin omat pojat kuluttaa vaatteensa niin loppu ja puhki, ettei niistä juurikaan riitä edes seuraavalle kiertoon. Eikä ole edes merkistä kiinni tämä.. No tokikaan meiltä ei löydy mitään öky- kalliita hienostomerkkejä, mutta Po.Pia, reimaa, legoa, espritiä jne on käytetty, ja tulos on sama. JOs ei muuta niin joko niillä kaadutaan asfaltille, pyöritään juuri leikatussa ruohossa tai ihan vahingossa leikataan reikä tai maalataan jotain...
Joten poikien vaatteita en vauvaiän jälkeen ole edes yrittänyt enää kirppiksiltä hakea. Monen lapsen äitinä se veisi ihan liian kauan aika, kun yrittäisi löytää niitä satunnasia helmiä kaikkien tarjolla olevien tytön vaatteiden joukosta.
Netistä haen sitten jkv käytettyä, myös huutiksesta.. Kirppikseltä ehkä saisi halvemmalla, mutta maksan sitten siitä riemusta ettei minun tarvitse käyttää päiväkausia kirppisten kiertelyyn.
Villalyhty, rekolassa, joku varmaan sen nimeä arpoi ekoissa viesteissä. itse olen löytänyt sieltä paljon poikien vaatteita (98-116)
pojalle ei oikein löydy mitään, tai on aika huonossa hapessa olevat, kun taas tytöille olisi vaikka muille jakaa ja paremmassa kunnossa olevat..
lyhdyssä olen 2 kertaa myynyt poja siistejä (max 98 kokoon saakka) vaatteita, tosi hyvin mennyt kaupaksi.
Noin kerran kk tulee kierrettyä eikä parin vuoden aikana ole kuin noin 5 vaatetta = siistiä pojalle löytynyt (hyväkuntoisella tarkoitan ei kulahtanutta, ei kamalan haalistunutta, ei kamalan nyppyistä vaan oikeasti siistiä).
noiden myyntikertojen jälkeen olen myynyt parille puistotutulle suoraan eikä ole ollut tarvetta mennä kirppikselle myymään.
Huutiksessa siistit puvut jne. "varmat" merkkituotteet myyn erikseen.
Osan lahjoitan viroon.
kirppiksiltä, mutta tyttöjen vaatteita siellä on ihan tolkuttomasti. Huomenna täytyy taas lähteä kokeilemaan onnea.
Myyn parhaillaan kirppiksellä moitteettomia pojanvaatteita hintaan 1-2,5 euroa ja kukaan ei osta niitä. Kaikki vaatteet on pestyjä-silitettyjä ja laadukkaita, niissä ei ole painatuksia eikä mitään mauttomia printtejä. Jatkossa laitan kaikki vaatteet UFF:in laatikkoon.
Mulla meni pojan vaatteet käsistä suunnilleen ennen kuin sain ne pöytään... Ja itsekin metsästän pojan vaatteita, joita tosi vaikea löytää.
Itsepalvelukirppiksen omistaja sanoikin, että pojan vaatteille tosi kova kysyntä, kun tarjontaa niin vähän tyttöjen vaatteisiin verrattuna.
Ei löydy pojille kivoja millään :(
Pääkaupunkiseudulla asustelen ja esim. Akselissa käyn. ja Vantaalla lastenvaate kirppis joku ...lyhty... tms. Mitäs muita täällä olisi? Vinkkejä kaivataan :)
Poikavauvalle löytyy kyllä jonkun verran mutta ei 120cm --> toisin kuin tytöille =(
hyväkuntoisia silmää viehättäviä poikien vaatteita kovin vähänlaisesti. Mitä kokoa ja missä myyt ap? Olisiko 110cm Turussa? Jos on, niin kerro missä!
Ei löydy pojille kivoja millään :(
Pääkaupunkiseudulla asustelen ja esim. Akselissa käyn. ja Vantaalla lastenvaate kirppis joku ...lyhty... tms. Mitäs muita täällä olisi? Vinkkejä kaivataan :)
yritän aina metsästää kirppareilta poikien siistejä vaatteita, mutta tuntuu että kaikki paikat pursuaa vaan tyttöjen ihania mekkoja ja paitoja.
Itse käyn akseli-kirppiksellä ja kirkkonummella muksuille-kirpparilla. Nummelassa kuulemma myös joku hyvä itsepalvelukirppari?
että kun tyttöjen vaatteista enemmän tarjontaa, ei poikien vaatteita kaipaavat lähde edes yrittämään kirppikseltä, jolloin eivät löydä näitä satunnaisia "aarteita".
Itse käyn läheisellä itsepalvelukirppiksellä viikottain, enkä läheskään aina löydä pojalle mitään. Joskus satun paikalla juuri myymään tulleen kanssa samaan aikaan ja silloin vien tietty parhaat päältä. :)
poikien kivoista vaatteista jopa ylitarjontaa kirppiksillä. Mä oon hankkinut kaikki lastenvaatteet Silinteristä tai Seppälän kirpputorimarketista puoli-ilmaiseksi.
en ole löytänyt kirpputoreilta, mutta ehkä en ole tarpeeksi etsinyt
Meillä kyllä poika kasvanut niin nopeasti että vaatetta jäänyt harmittavan paljon lähes pitämättä, housuja ja kenkiä, harrastusvälineitä lähinnä.
Ja vaatteita, varsinkin t-paitoja, on hamstrattu ihan liikaa kun pitää kuitenkin niitä samoja ja loppuun asti että menevät sitten jo kierrätyskeskuksiin/roskiin