Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko D-vitskun ansiota?

Vierailija
14.02.2011 |

Olen aiemmin sairastanut pieniä flunssia, influessaa, kurkkutulehduksia, huuliherpestä yms. jotakin noista ainakin kerran kuussa, kunnes nyt kun aloin syömään 50 mikrogrammaista D-vitamiinia, en ole sairastanut mitään kolmeen kuukauteen, vaikka ympärillä on ollut liikkeellä vaikka mitä.

Muilla samanlaisia kokemuksia, vai pitääkö koputtaa puuta, ettei heti huomenna tauti iske:)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön 125 mikrogrammaa päivittäin, ja homma toimii, en ole ollut kipeänä yli kahteen vuoteen, ja biologinen arvo on 120nmol/l

Vierailija
2/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön maitohappobakteereja pysyvästi ja d-vitamiinia 25 mikroa syksystä kevääseen. Olen flunssassa kerran vuodessa aiemman joka toisen kuukauden sijasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin olin ottanut vain satunnaisesti. Ja olen tänä talvena ollut sairaampi kuin koskaan, koko ajan flunssaa, kaksi mahatautia jne.

Vierailija
4/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla sairasteltu useita flunssia, laryngiittejä ja poskiontelotulehdus.

Vierailija
5/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kaksi mahatautia jne.

vai ajatellaanko vastustuskykyä...??

Vierailija
6/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutkin vitamiinit??

Vierailija
7/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta voi ajatella, että miten sairas olisinkaan ollut ilman d-vitamiinia...

On siis otettu nappikuuria, mutta keskimääräistä pahempi räkätautitalvi on ollut.

Vierailija
8/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on vaikutusta. Luin vasta jonkun tutkimuksenkin tästä...

Vierailija
9/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksen vasta 10 mikrosta 50 mikroon ja sen jälkeen olen sairastanut kaksi flunssaa kuumeineen ja yhden mahataudin. Sitä ennen olen ollut sairaana muutama vuosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi