No nytkö musta on tullut vanha?
Täytän ensi kuussa 30 v.
Viimeisen vuoden aikana on tapahtunut jokin muutos, mua ei enää saisi baareihin, ryyppäämään tai bilettämään millään. En viimeisinä vuosinakaan kovin innokkaasti enää ole näitä ko. asioita harrastanut, mutta lähtenyt kuitenkin mukaan jos joku on pyytänyt. Nyt mietin jo etukäteen tekosyitä, että voin kieltäytyä ja viettää iltani kotona sohvalla telkkaria katsellen ja nousta aamulla ilman krapulaa ylös.
Olimme ennen joulua miehen kanssa laivalla, ja sielläkin halusin vain mennä suht ajoissa ruokailun jälkeen nukkumaan, biletys ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Kavereita kyllä tykkään tavata (muualla kuin biletyksen merkeissä tai baareissa) mutta huomaan että sekin on vähentymään päin, mieluiten olisin vain kotona oman perheen kesken.
Nytkö se keski-ikä sitten iski?
Kommentit (5)
Ei ole koskaan houkuttanut meluisat ahtaat baarit... kotona/kylässä hyvien ystävien kanssa kivempaa.
Jo muutaman vuoden ollut kiinnostusta: terveelliseen syömiseen, karkit on jääneet. Kodin sisustus kiinnostaa, ja siistinä pito. Muoti eikä bändit ei kiinnosta. En jaksa käydä missään. Haaveilen Kanarian-lomista. En tunne itseäni enää seksikkääksi. Maha roikkuu.
niin sitten minä olen ollut keski-ikäinen 26-vuotiaasta...