Mitä ajattelet, jos pariskunnalla on pussilakanat eri paria?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Ajattelisin, että täällä on menty siihen pisteeseen, ettei millään ole mitään väliä.

Pussilakanat kertovat perheen ja parisuhteen tilasta KAIKEN!!

Vierailija

ostin kerran vahingossa yhdelle pariskunnalle eripariset lakanat, kirjavaa kuosia olivat, aivan pienen pieni sävyero. Kuulin, että minua oli paneteltu takanapäin ja lakanat olivat jääneet pariskunnalta käyttämättä, otettiin ilmeisesti vieraskäyttöön. Olisin voinut vaihtaa, jos olisin tiennyt ennen pakettien repimistä auki (miksi piti avata muovikääreeet?). Myöhemmin tämä perhe "lahjoitti" vääränlaiset lakanat minulle, koska eivät niitä tarvitse.

Vierailija

yksi siulunsisko, jolla eripari pussilakanat ja kaikilla perheenjäsenillä oman väriset pyyhkeet.

Jos kylppärissä on 4 samanväristä pyhhettä miten tiedätte mikä on kenekin.

Vierailija

lakanat! FB:hen ennen /jalkeen kuvat.

Lainaus:

Eikä tarvitse mennä edes vessaan. Siinä vaan olohuoneen pöydällä reilusti läppäri esiin ja kirjoittamaan. Ja samalla voisi kyllä asiasta huomauttaa heti heille itselleenki.-Jotain tolkkua tollaseen menoon.

Vierailija

Meidän suhde on varmaan ihan tuhoontuomittu, kun sängyssä on eriparilakanat ja molemmilla vieläpä omat peitot:/ 

Pah, en jaksa tuhlata aikaani murehtimalla petivaatteiden yhteensopivuutta. Ei niitä kukaan muu näe kuin me, päivällä siinä on kuitenkin päiväpeitto. 

Vierailija

Ja minä kun suorastaan loukkaannuin kun saatiin anopilta samanlaiset lakanat :D Olen tarkka petausasioissa, ja meillä on aina yhteensopivat mutta selvästi erilaiset lakanat jotta ne eivät sekoitu pesussa. Ne anopin antamat merkitsin, joten ne voitiin ottaa käyttöön. Tätä luettuani ymmärrän, että anoppi tarkoittikin ihan hyvää, ja että tässäkin asiassa näemmä on kulttuurieroja.

Harmony

Siis että eriparilakanat jottei ne sekoitu keskenään? Ettekö oikeasti voi nukkua puolisonne käyttämän peiton alla, varsinkaan jos lakanat on jo pesty välissä? Miksi? Harrastatteko esimerkiksi seksiä??

Vierailija

No onhan se nyt vähän kummallista. Kyllä musta lakanat ja pyyhkeet on juuri niitä asioita, joita yhteiseen kotiin ostetaan. Miksi ostaa erilaisia?

Vierailija

Meillä on erilaiset pussilakanasetit, koska tyynyt ja peitot (joo, oma peitto kummallekin) on ominaisuuksiltaan erilaiset, ei tarvi kaivella lakanoiden sisustoja, kun päältä tietää, kumpi on kumman.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat