Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suurimmalla osalla naisista ei jalat aukea sivusuunnassa spagaattiin ja jos ei miehellä ole valtava molo niin jalkoja yhdessä tai suorana pitävään on vaikea pökkiä ihan perille asti

Lainaus:

suurimmalla osalla naisista ei jalat aukea sivusuunnassa spagaattiin ja jos ei miehellä ole valtava molo niin jalkoja yhdessä tai suorana pitävään on vaikea pökkiä ihan perille asti

Vierailija

Aikoinaan lähetyssaarnaajat opettivat kaukaisten maiden pakanoille , että se on ainoa säädyllinen ja hyväksytty asento. Pakanat kun mokomat ilottelivat takaapäin ja ties millaisissa riettaissa asennoissa.

Vierailija

Minä kyllä liikutan jalkojani ihan ite, mies joutuu huolehtimaan omasta painostaan. Silloin nuorempana ja hoikempana nostin jalat miehen olkapäille, nykyään enää laitan kantapäät miehen takapuolen päälle. Mulla on kuulemma yliliikkuvat lonkat, tiedä sit mitä se tarkottaa, mutta mulla kyllä taittuu jalat suoraan sivulle jalat koukussa, vaikka en mitään spagaatteja pysty tehdä. Kyllä se tuntuu erilaiselta kun laittaa jalkoja eri asentoihin, varmaan miehestäkin jos kerran mustakin. Mies tuntuu tykkäävän kun nostan jalkoja ylöspäin, menee syvemmälle, en tiedä tuntuuko tiukemmalta, mulla on aika tiukka muutenkin.

N42/130kg

Vierailija

Mä nostan itse jalat koukkuun tai kiedon miehen ypärille. Paljon parempi tuntuma ja pääsee syvempään. Jo polvista koukistaminen tekee hommasta helpompaa. Jalat suoranahan kalu hinkkaa sisäreisiin :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat