Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi tukia jos "eroaisimme"? kannattaako rahan takia erota?

Vierailija
18.01.2011 |

meillä on omistusasunto. Jos "muuttaisin" pois, joutuisiko mies maksamaan minulle jotain vai voisinko "muuttaa" vaan mitään saamatta. saisin sitten täyden työttömyyspäivärahan, asumistuen ja lapsilisiin yh-korotuksen. jos hakisin vielä sossusta rahaa niin miten ne huomioisi sen että asunto oli puoliksi minun nimissä?

nyt en siis saa mistään mitään rahaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en elä miehen elättinä enkä yhteiskunnan loisena niin kuin sinä aiot tehdä

Saat päivärahaa mutta et elä yhteiskunnan loisena :D:D

Kyllä minuakin vituttaisi jos olisin oikeasti yh. Normaali parisuhteissahan nämä hommat menee siten että rahat ovat yhteiset, oli tilanne mikä hyvänsä =)

nyt 2 kuukauden työttömyys, sitten työt jatkuu taas. Liitoon kuulun ja saan ansiosidonnaista päivärahaa. Paljonkos sä olet maksanut liiton jäsenmaksuja?

Vierailija
42/45 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en elä miehen elättinä enkä yhteiskunnan loisena niin kuin sinä aiot tehdä

Saat päivärahaa mutta et elä yhteiskunnan loisena :D:D Kyllä minuakin vituttaisi jos olisin oikeasti yh. Normaali parisuhteissahan nämä hommat menee siten että rahat ovat yhteiset, oli tilanne mikä hyvänsä =)

nyt 2 kuukauden työttömyys, sitten työt jatkuu taas. Liitoon kuulun ja saan ansiosidonnaista päivärahaa. Paljonkos sä olet maksanut liiton jäsenmaksuja?

Ihan samanlainen lusmu olet, mutta kaiken lisäksi vielä yh = pohjasakkia jos rehellisesti sanotaan. Liittoon olen vasta liittynyt koska pienen palkan takia ei ole kannattanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä minusta lusmun tekee koska koskaan en ole vielä työttömänä ollut?

Vierailija
44/45 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talosta, silloin sinulla olisi omaisuutta...et tällöin saisi varmaankaan asumistukea tai rahaa sossusta.

Et kai silloin saisi myöskään työttömyysrahaa, jos et nytkään saa? Ja jos saisitkin, saisit tod.näköisesti myös pikaisesti jonkun työllistymispaikan :)

Ja asumistukea et voi muutenkaan saada ilman omaa asuntoa.

Ja vaikka kaikki menisiki jostain syystä "hyvin", kannattaisiko kaikki parin satasen vuoksi?

Kyllä ihmisillä on huono moraali, itse en kehtaisi mihinkään sossuun mennä rahaa kerjäämään!

Vierailija
45/45 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

revit sen ettet saisi työttömyysrahaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi