Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porilaiset!?

Vierailija
16.01.2011 |

Mille alueelle lapsiperheen Porissa kannattaisi muuttaa, mihin ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemani mukaan Pormestarinluoto on hurjaa aluetta, ainakin ollut.

Itsekin olen muuttanut muualta. Ihan kiva kaupunki loppujen lopuksi, vaikka jotkut muuta väittää.

Vierailija
2/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme itse asuneet Vähäraumalla ja pidimme kovasti. Tuorsniemi, Pietniemi, Liinaharja ja Paratiisinmäki ovat myös lapsiperheiden suosiossa. Matkaa torille 3-5km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosin asuu todella paljon lapsiperheitä ja päiväkodit ja koulut ovat todella täynnä!

Mutta muuten kivaa aluetta kaikkinensa.

T: 30-vuotta Länsi-Porissa viihtynyt

Vierailija
4/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakoti- tai rivitaloalueella, kuten minä, mutta älä kerrostaloalueelle. Kiva koulu ja sopiva etäisyys keskustasta. Suosittua ja perinteisesti maineeltaan hyvää on LÄnsi-Pori. Viikinäinen on uutta aluetta oppilaitosten vieressä. Kalaholmassa tienataan yllättäen parhaiten, Väinölän vieressä. Lisäksi rauhallinen alue, jossa paljon koulutettuakin väkeä ja omakotitalovaltainen on Koivistonluoto. Ainoat, jonne en muuttaisi on Sampola ja Impola sen vieressä. Pormestarinluoto eli Porkka on maineeltaan huonoa, mutta se on selvästi muuttumassa, kun sen vieressä on Kirjurinluoto (Jazzit ja Sonisphere) ja Puuvillan tehtaan alue, johon suunnitellaan kauppakeskusta ja jokinäkymät asunnoista. Porissa on ilmeisesti suomen halvimmat neliöhinnat eli elämiseen jää enemmän rahaa. Täällä on nykyään tekemisen ja uudistumisen meininki ja ohjelmaa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan