Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 v. tytöllä alkanut kasvaa vain toinen rinta,

Vierailija
13.01.2011 |

onko muilla käynyt näin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin asiasta aikuisuuteen asti. Ole sinä tukena lapsellesi ja hoida niin ettei tule kiusatuksi. Korjausleikkaustahan ei nuorelle vielä tehdä, mutta kannattaa hankkia edes jonkinlainen täyte liiviliikkeestä toiseen puoliskoon, sitten kun alkaa käyttää liivejä. Nykyisin on kaikenkokoisia 'fileitä' :) myynnissä ihan lindexillä jne.

Vierailija
2/34 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse vielä liivejä varmaan aikoihin.Tasoittoittuukohan se kasvu joskus,vai jääkö toispuoleiseksi? Miten sulla kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun alkoi kasvaa. toinen ei kasvanut lähes ollenkaan ja toinen oli jo suht iso siihen ikään nähden. Ajan mittaan normalistoitui, yläasteella muitaakseni oli jo ihan samankokoset, eli kyllä pitäis itekseen mennä, on ihan normaalia, näin sanoi terkkari silloin mulle.

Vierailija
4/34 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tasoittunut missään vaiheessa. Ja kokoero oli huomattava. Eli toista rintaa korjattiin pienemmäksi sitten aikuisena.

Vierailija
5/34 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä hetki, ennenkuin toinen puolikin alkaa kasvun. Yleensähän tasoittuu, niin ettei eroja ulospäin näy ja harvalla aikuisellakaan rinnat ovat täysin samankokoiset, riippumatta siitä, kumpi alkoi kasvaa ensin.

Vierailija
6/34 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen rinta kasvamaan ensin. Sitten tasoittuu ja molemmat samankokoisia.

Vierailija
7/34 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mullaki on lähteny toinen jo kehittymään...on arka ja vähän kova toinen ei vielä kumpaakaan uskoisin että ihan normia tällänen on

Vierailija
8/34 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2011 klo 11:32"]onko muilla käynyt näin?

[/quote]

YKSISARVINEN :D buhahaa

Vierailija
9/34 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä alkoi toinen rinta kasvaa vähän reilu 9 vuotiaana. Toinen ei näytä vielä mitään merkkejä, vaikka tyttö täyttää ihan kohta 11. Onko toivo toisen rinnan kasvamisesta jo menetetty? Koulun terveydenhoitaja ei osannut sanoa asiaan mitään.

Vierailija
10/34 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toinen rinta aloittaa ensin kasvamisen.

Vierailija
11/34 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tissit sieltä kasvaa ihan varmasti ja kaksinkappalein. Mullakin aikoinaan toinen oli nopeempi mutta en itse kiinnittänyt asiaan mitään muuta huomiota kuin että "kappasvaan" ja mun äiti vielä vähemmän. Ihan normit noista on tullut.

Vierailija
12/34 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten tuo joku aiemmin kommentoinut, kärsin minäkin siitä aikuisuuteen asti. Minullakaan ei ollut tukea ei äidistä eikä isästä tässä(kään) asiassa.

Joten auta tytärtäsi, niin hänellä on helpompaa. Onneksi nykyään saa noita 'fileitä', niin ei joudu kiusattavaksi.

Vierailija
13/34 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin olivat suht koht samankokoiset. Harvinaista on että täysin samaa tahtia kasvaisivat.

Vierailija
14/34 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain toivoa, että tytöstä kasvaa kolmirintainen kuten se mutanttihuora Total Recallissa. Ajatelkaa nyt! Kolme rintaa on enemmän kuin kaksi! Mikä voisi olla parempaa?!

Vierailija
15/34 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut itse, mutta eräs sukulainen pyysi minua hankkimaan rintaliivit, kun tiskasin astioita ilman paitaa ; )

Vierailija
16/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sama ongelma! oon 9v ja toinen tissi on ihan kiitettävä littana pallo mutta toisessa on vasta syntyneen lapsen pikkurillin kynnen kokonen pallukka! Mitä minä tekisin?

Vierailija
17/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on 10-vuotias, eikä mitään rintojen kasvua ole havaittavissa.

Vierailija
19/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on 10-vuotias, eikä mitään rintojen kasvua ole havaittavissa.

ei siihen voi vaikuttaa.Kaveri sai tämän ongelman vuoksi silikonit kelan maksamana,koska todettiin ettei toisen rinnan kasvu ollut normaalia ja kaveri häpesi rintojaan todella paljon.Vaikuttaa itsetuntoon jos se toinen rinta jää kasvamatta.

Vierailija
20/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen jää pienemmäksi tai ei kasva ollenkaan

pitää odotella että rinta on kasvanut ja puberteetti ohi.

Sitä ennen voi (kun liivit tulee tarpeelliseksi) laittaa fyllinkiä toiseen kuppiin, onhan noita lisäkkeitä myytävänä ihan rintaliivikaupassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän