Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanja Karpela

Vierailija
12.01.2011 |

Miksi mua vituttaa toi Tanja Karpela?

Kaunis nainen, vauhdikkaita miessuhteita ja nyt "nuoruuden"rakkaus, jonka kanssa kunnostaa taloa. Ja uusi vauva.

Olenko mä kateellinen vai miksi mua alkaa vituttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sitä sinä olet, miksi muuten sinua vituttaisi toisen onni. Mitä se on sinulta pois, jos toinen ihminen on onnellinen elämäänsä?

Vierailija
2/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen muuttui tyyli kun pääsi kansanedustajaksi. Taitaa olla keskustan puoluetoimiston tyylikoulussa opissa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siinä minusta on outoa, että on niin monissa suhteissa ollut, mutta se nyt ei ole minun asiani.

Vierailija
4/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun luopuu kansanedustajuudestaan ja saa sitä jotain "kansanedustaja eläkettä". Niin ettei oikeasti tarvitse millään kotihoidontuella elellä.

Teennäinen.

Vierailija
5/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan rumuuskompleksi.

Jos on aina ollut se ruma, järkevä eikä koskaan sellainen, joka vie miehiltä jalat alta. Ja sitten on tuollainen, joka onnistuu hurmaamaan vaikka kenet.

ap

Vierailija
6/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan rumuuskompleksi. Jos on aina ollut se ruma, järkevä eikä koskaan sellainen, joka vie miehiltä jalat alta. Ja sitten on tuollainen, joka onnistuu hurmaamaan vaikka kenet. ap

se oikeanlaisia tyyppejä, kun on eroja jo monta? Minusta kauniilla naisilla on se riski, mitä meillä taviksilla ei ole, että heitä jahtaavat miehet, jotka haluavat näyttää muille jotakin. Meidät tavikset halutaan vain itsemme tähden, meistä ei hyödy mitään, joten vältymme ehkä niiltä ongelmatyypeiltä.