Te, joilla alakoululaisia.. Mitä teette hiihtolomalla?
Kommentit (16)
Just loppu kolmen viikon joululoma.
Pohjoisempaan lähdetään lasketelemaan viikoksi vasta pari viikkoa myöhemmin kun mulla ja miehellä on lomaa.
Minulla ei tuota lastensijoitteluongelmaa lomilla ole, koska olen itse opettaja. Tosin en voi myöskään lähteä esim. halvemmille etelänreissuille muina kuin loma-aikoina, ellen ota palkatonta vapaata.
Lapsi joutuu olemaan koululla "Hoidossa"
lasten kanssa osaksi viikkoa isovanhempien vuokraamalle mökille talviurheilukeskukseen (mies töissä), osa ajasta ollaan varmaan ihan kotona.
pohjoiseen hiihtelemään ja lauttailemaan. Mökki vuokrattu.
siellä. Lapsia 6 (7,15,16,17,19 ja 19v) ja 3 tai 4 heistä tulee mukaan, muut eivät saa töiden takia.
siellä. Lapsia 6 (7,15,16,17,19 ja 19v) ja 3 tai 4 heistä tulee mukaan, muut eivät saa töiden takia.
keksi parempi.
vietän rakkaani kanssa laatuaikaa ja teen etänä duunia ja menen parille keikalle. Lapset ovat isällään 9 päivää.
lähdetään Hong Kongiin lomalle, lapsi 9v. menee mummolaan.
Tuskin teemme kummoista. Miehellä ei ole lomaa, joten emme ainakaan mene minnekään. Varmaankin lasten mummolassa käydään ja katsotaan, jos kaupunki on järjestänyt jotain talvilomatekemistä koululaisille.
Meillä on yksi koululainen, muut alle kouluikäisiä.
viime kesänä käytiin Tukholmassa ja lapset vaatii päästä uudestaan laivalle. Ehkä Tallinnan suuntaan tällä kertaa.