Jos teille tunkeutuisi kotiin tuntematon mies juuri nyt, mitä tekisit?
Kommentit (39)
ja soittaisin naapurista poliisit.
Joten jos kuulisin murtoääniä, nappaisin puhelimen ja menisin ulos toisesta ovesta. Sitten soittaisin poliisit.
luulen etten ehtisi niitä esille kaivamaa ja latailemaan jos joku sisälle tulisi väkisin
Innoissaan vaan heiluttelisivat häntäänsä tulijalle ja odottaisivat silitystä.
Olen perhepäivähoitaja ja ei sopisi meille koirat jos olisivat agressiivisia tai puolustaisivat kotia.
Kaukosäädin on avaimenperän kokoinen ja roikkuu yleensä aina vyönsoljessani. Talossamme on yksi lukittava huone, jossa hälytys ei mene päälle, joten nappaisin lapset ja pakenisin vähin äänin tähän yhteen huoneeseen odottamaan poliiseja.
sohvalta, kiljaisisin kovaa ja heittäisin läppärin miehen naamalle.
Tuossa on aika monta kerrostaloa vieressä ja tsägällä valitsisi just sen jossa makaa kärttyinen teini sairasvuoteella. Onnea vaan raiskaaja.
ettei niistä koirista ole mitään vastusta jos tunkeutujalla on ase ja se päättää lasauttaa koiranne aivot siihen eteiseen?
Siinä sitten tunnette olevanne vielä turvassa? Puskii!
Sellaisessa tilanteessa auttaa vain jos itsellä on ase ladattuna ja valmiina käden ulottuvilla. Ei siinä pesäpallomailoista tai yläkerrassa nukkuvasta poliisistakaan ole apua, jos tunkeutuja on aseistettu.
Mutta joku random tunkeutuja varmasti säikähtää ison koiran haukkumista.
ottaisin puhelimen ja koiran menisin makkariin jossa lapset nukkuu. Siirtäisin makkarin oven eteen tavaraa jotta siitä ei pääse sisää, siis sisäpuolelle ja soittaisin poliisin.
Mä olen aika paljon yksin yöllä kotona lasten kanssa joten mulla on jo pitkään ollut selvä suunnitelma miten toimin jos joku aikoo sisään. Puhelimen otan aina mukaan makkariin vaikkei tarvitsisi kelloa soimaan.
Onneksi on iso koira, se rauhoittaa jo paljon vaikkei mitää kellekkään varmaan tekisikään. Mutta ainankin se osaa haukkua ja murista vihaisesti.
paitsi että jos hän olisi jo tunkeutumassa, niin ei kai siinä voisi muuta kuin soittaa 112.
Asun kerrostalossa.
...Meillä on muuten ulko-ovi auki.
Ei varmaan pääsisi pitkälle. Koira ja mies kotona. Molemmat ovat kunnioitusta herättäviä, koira rodun puolesta ja mies koon puolesta.
Jos noi ei tehoa, niin kissa vetäisee lättyyn viispiikkisellä :)
varmaankin juoksisin karkuun takaovesta
mies ohjas sitten vieraan pihalle. ja ei, meillä ei oo ovi lukossa (edelleenkään)
mies ohjas sitten vieraan pihalle. ja ei, meillä ei oo ovi lukossa (edelleenkään)
pelastaisin lapset ja jättäisin miehen ottamaan pataan tältä tunkeutujalta.
ettei niistä koirista ole mitään vastusta jos tunkeutujalla on ase ja se päättää lasauttaa koiranne aivot siihen eteiseen?
Siinä sitten tunnette olevanne vielä turvassa? Puskii!