Mikä oli Putouksen hauskin sketsihahmo?
Kommentit (25)
Arvasin kerralla oikein varmat jatkoonmenijät.
siis oikeasti aivan loistava. On just kuin sellainen huvittava hevimies jostai itä-Suomesta :)
Myös Sui-Hing nauratti miestä ja mua, hyvin parodioi.
Munamies on myös hauska, omaperäinen hahmo.
Sen sijaan Mallorca mies aiban booooring ja niin nähty, samoin Pilvi Pouta, mies jättiläiskokoisena pissiksenä ei jaksa enää naurattaa, tylsää.
oli hyvä :) samoin mallorcamies.
Munamiehessä en nähny mitään hauskaa..en nähny ekaa jaksoa, silloin oli kuulemma parempi. Tuskin sytyttää enää.
Kyllä se Harjakainen ja Zetterbergi on ihan ykkösiä, heti munamiestä ennen.
Munamiehessä on ripaus sellaista absurdismia, josta minä pidän, mutta alkaa vähän kyllästyttää. Viime vuonna suisikkejani oli Raisa ja Kete. Marja Tyrni oli hetkittäin huvittava, mutta enimmäkseen tylsä.
HArjakainen on hauska, kun tuntee vastaavia IRL.
Harjakainen ja Mr.Mallorca ovat loistavia. Näissä molemmissa on sellaista tiettyä aitoutta joka saa hymyn huulille. Sanotaanko näin että saletisti natsaa ja firman piikkiin!
Myös Harjakainen oli ihan hauska. En ymmärrä mikä Munamiehessä ja etenkään Mr. Mallorcassa oli hauskaa, ei edes hymyilyttänyt. Harmi että Sui-Hing tippui, siellä oli meinaan huonompiakin...
yksi mr. Mallorca. Se on ihan älyttömän hyvä :-D Kyllä se Zetterbergikin on tosi hyvä. Se Krista Kosonen on muutenkin ihan loistava!
tykkäsin tosi paljon Suy Hingistä. Suosikkejani ovat myös Mikko Z, Harjakainen eikä Mr Mallorcakaan huono ole. Pilvi P sais jo pudota.
Olin ihan järkyttynyt, kun se viimeksi tippui!
Krista Kososen hahmo joka esiintyi ensimmäisenä sekä se Shui Shing tai mikä lie olikaan eikä se paaluttajakaan ollut huono. Noi kolme oli kyllä parhaat, saapa nähdä kenen esitys kantaa loppuun asti.
munamies tai sui-hing saa voittaa...
Jää nähtäväksi kantaako loppuun asti.
marja tyrni oli niin hauska heh hee
Jari Potsi
Mikko Zetterberg
Sui-Hing
Timo Harjakainen