Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli siis että jos nainen seisoo normaalisti, niin ei ole semmoinen "viivapimppa", vaan sieltä tursuaa sisemmät häppärit ja/tai klitoris näkyviin.. Liittyykö se synnytykseen jotenkin vai mistä tämä johtuu?

Sivut

Kommentit (212)

Vierailija

miks jollain on AA-kupin rinnat ja jollain DD? miks jollain on iso perse ja jollain iso pää? miks jollain on 35:n jalka ja jollain 42?

Vierailija

Lainaus:

miks jollain on AA-kupin rinnat ja jollain DD? miks jollain on iso perse ja jollain iso pää? miks jollain on 35:n jalka ja jollain 42?

Ihan valtaisaan määrää esim. kavereiden pimppoja en oo nähnyt.

ap

Vierailija

Suurimmalla osalla murrosiässä sisemmät kasvaa ohi ulompien häpyhuulien.

Todella harvalla aikuisella naisella sisemmät ei näy.

Vierailija

Ei miehet oikein tykkää. Ne haluais imee kunnon häppäreitä. Mun sisemmät on aivan olemattomat, klitoriskin ihan kääpiö.

Vierailija

Ne ulommathan sisältää rasvaa lähinnä sli mitä läskimpi nainen sitä läskimmät ulommat häpyhuulet.

Olen huomannut tuon ihan kokemuksesta, 20 kiloa ylipainoisena sisemmät jäi piiloon. Kun olen normaalipainossa, sisemmät roikuvat näkyvillä.

Laihoilla naisilla ei yleensä koskaan ole viivapillua.

Vierailija

millainen ihminen katselee toisten häppäreitä? Missä tätä tehdään ja miten läheltä käytännössä käyt ap tuijottelemassa toisten alapäitä.

Mä käyn kyl ite uimahalllissa ihan paljonkin, mut en mä kyl tähän päivään mennessä ole kenenkään sisempiä tai edes oikeestaan uloimpia häppäreitä nähny sen vertaa että olisin voinu niitä kummastalla. Eikä siellä kukaan alapäätään esittele tai revittele, että pääsis ihan normaalikäyttäytymisellä näkemään.

Vierailija

tai no lapsilla on viivapimpat mut sit teini-iässä kun alkaa muutkin paikat kehittyä toisilla tulee sisemmät häpyhuulet isommiksi ja jää näkyviin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat