Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka käyttää kokoa L-XL. onko iso vai normaalikokoinen?

Vierailija
05.01.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta XL ei enää.

Vierailija
2/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-kokoa käyttävä 180 cm pitkä lihaksikas nainen voi olla erittäin "normaalikokoinen" (pitkä toki, mutta ei lainkaan iso lihavuusmielessä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm pituinen ja kätän uota kokoa. Paino nyt 80kg, ehkä vähän alle.

Eli ylipainoinen. Normaalipainoni taitaa olla 55-70kg.

Vierailija
4/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat esim. Prismasta, on xl jo aika iso koko. Sitten taas kun menet vaikka Jim&Jilliin tai Veromodaan niin xl on mielestäni aika normaalin ihmisen koko siellä.

Vierailija
5/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta iso ei ole sama kuin lihava. Pitkä ja roteva nainen on tottakai iso, mutta voi hyvin käyttää kokoa L, ehkä jopa XL olematta ollenkaan lihava.

Mutta kyllä minä pidän tuon suuruusluokan arviointiin kokoja ihan hyvinä sellaisenaan. XS-S-henkilöt ovat pienikokoisia, pienehköjä tai siroja, M-kokoiset sitä perusjamppakokoa ja L-XL-kokoiset, suurehkoja, suuria tai rotevia.

Vierailija
6/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso.

Mutta sitä ei kysytty tarkoittaako isous tässä yhteydessä lihavaa, ei välttämättä. Pitkä, harteikas tai rintavakin voi tarvita ison koon.

Vierailija
7/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tarkoitat ylipainoista, riippuu ihan pituudesta.

Vierailija
8/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa johon hartiat mahtuu. Ei se tee minusta lihavaa. Jos laitan M kokoisen puseron päälle, se voi muuten olla ihan ok mutta hullunkurisen näköinen kun hartiat on kittanana.

sitten lantiolla noissa L-XL taas on hurjasti liikaa, on kuin teltta...

Vaikea löytää sellaisia sopivia, joissa ei olisi alhaalla mahtavasti liikaa, ei ainakaan levenisi alaspäin!

Vierailija
9/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 180 cm ja käytän 40/L-kokoa ja kyllä kaikki minua pitävät jopa enemmän hoikkana kuin normaalivartaloisena. Ja taatusti kukaan ei pidä lihavana.

Vierailija
10/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat esim. Prismasta, on xl jo aika iso koko. Sitten taas kun menet vaikka Jim&Jilliin tai Veromodaan niin xl on mielestäni aika normaalin ihmisen koko siellä.

Prismassakin myydään monen eri valmistajan vaatteita ja niissäkin todellinen koko vaihtelee rajusti saman luokituksen sisällä.

Juuri tänään kokeilin valmistajan X housuja, kokoa 44. Ei toivoakaan. Kokeilin valmistajan Y housuja, koko 44 oli liian suuri. Kumpikaan valmistajista ei ollut mikään Plus-malliston valmistaja.

Vierailija
11/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet armoton läski. Oikeassa elämässä saatat olla ihan normaali tai pikkasen pulska. Itse käytän L-XXL (42-44), ja olen kyllä iso ihan pituudenkin puolesta.

Vierailija
12/12 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 36 (S) siro. Jos siis pituus on suht normaali.

Ihmiset helposti valehtelevat itselleen omasta koostaan. Itseä pidetään helposti normaalikokoisena, vaikka esim. vyötärönympärys on reilu (yli 80).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi