Jaa putkitelkkari köyhyyden määritelmä :DDDD
Minä, keskituloinen, en osta yhtäkään laitetta ennenkuin vanha hajoaa, koskee myös vaatteita ja muita kulutustavaroita. Huonekalut ostan yleensä käytettynä koska pidän vanhasta muotoilusta. Itse kutsun tätä ekologisuudeksi.
Kommentit (15)
Täällä sitten yksi tosi köyhä perhe, kun kaikki telkkarit on tuollaisia ikäloppuja -värit sentään on :D Olkkariin tekis kyllä kohta jo mieli ohuempaa telkkaria, mutta sekin vaan sisustuksen kannalta ;)
Meillä on noita 5 kpl. Mekään emme uusia osta, ennen kuin vanhat hajoaa. En ole ajatellutkaan, että me sen takia köyhiksi leimauduttaisiin.
meillä myös vielä 32" putkitelkkari, n. 7 vuotta vanha. Ei vaan olla viitsitty uutta ostaa kun vanha toimii, isohan tuo on kuin helkkari. Tai ainakin massiivinen litteisiin nykytelkkareihin verrattuna.
Lähinnä hengen köyhyyttä väittää tuollaista...Mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.
Miksi maksaa taulutelkkarista satasia, kun viisi vuotta vanhan kuvaputkitöllön sai kolmellakympillä? :D Ja on vielä litteä ruutu ja kaikkee :D
Ja ennenkaikkea, on oikein juhlallisen kokoinen :DD
Minä, keskituloinen, en osta yhtäkään laitetta ennenkuin vanha hajoaa, koskee myös vaatteita ja muita kulutustavaroita. Huonekalut ostan yleensä käytettynä koska pidän vanhasta muotoilusta. Itse kutsun tätä ekologisuudeksi.
kutsun kaltaisiasi köyhiksi.
se on vielä surkeampaa kuin köyhyys...
Ei kai ladakaan tarkoita köyhyyttä, jos muuten on vaikka pätäkkää
teoreettinen tilanne.
kutsun kaltaisiasi köyhiksi.
Törsään surutta kyllä kirjoihin, kulttuuriharrastuksiin ja kesämökkiin.
se on vielä surkeampaa kuin köyhyys...
on aika uusikin. Viimeisiä telkkareita joita vielä myytiin ennen litteiden tuloa.
Hyvä tv ja hiton hyvä kuva. Ei luovuta siitä vielä moneen vuoteen ja lapsilla samat paksuperseet omissa huoneissaan, mutta pienempi ruutu.
on aika uusikin. Viimeisiä telkkareita joita vielä myytiin ennen litteiden tuloa. Hyvä tv ja hiton hyvä kuva. Ei luovuta siitä vielä moneen vuoteen ja lapsilla samat paksuperseet omissa huoneissaan, mutta pienempi ruutu.
Ihan sama homma paitsi että lapsilla ei töllöjä vielä ole. Mutta me sitten ollaan köyhiä, mies tienaa vaan 6000e/kk, minä surkeat 3500e/kk. Uutta ei osteta vaan sisustuksen vuoksi.
Meillä on vanha putkitelkkari, 15 vuotta vanha ja oikein kelpo kapistus. Pitäisikö se viedä kaatopaikalle ja ostaa litteä ihan vain siitä litteyden ilosta?
*tämä "köyhä" putkitelkkari-mamma tippuu tuolilta*