Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä meidän tuleva koti! Arvostelkaa!

Vierailija
01.01.2011 |

http://www.mammuttihirsi.fi/DowebEasyCMS/TestiPopUp.aspx?pr=MV13

Meillä kaksi poikaa ja heille ois toi yks kerros. Elikkäs lapsille omaa tilaa ja meille aikuisille kans. Mahtuiskohan tuonne työhuoneeseen viihdekeskus?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ihmetyttää, että terassille uloskäynti vain KHH kautta? Mitä jos vaikka grillaatte kesällä--- olisko kivempi pidennetty terassi myös olohuoneen kohdalla asti ja siihen uloskäynti. Ikävä kuljettaa vieraat ja ruoat ulos khh kautta, joka ei aina välttämättä ole talon edustuskuntoisin huone? :-)

Vierailija
22/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt paritalo Espoossa (116 neliötä) ja tontti on KIrkkonummelta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa hoitaa raha-asioita ollenkaan. Mulle raha ei merkitse mitään. En tiedä on se jokin sairaus vai mikä...

ap

Vierailija
24/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhuone on aivan liian pieni, typerää istua ahtaassa tuijottamassa. Vaihtakaa ennemmin työhuoneen ja makuuhuoneen paikkaa, sillä mitä te isolla makkarilla teette kun siellä vaan nukutaan? Sen sijaan työhuone/viihdekeskuksessa vietetään paljon aikaa. Mahtuuko sinne myös vieraat yöksi? Säilytystiloja minäkin lisäisin.

Jos viihdekeskuksen haluaa, niin mielummin sille tuo makuuhuone ja pienempi huone sitten makuuhuoneeksi.

Mahtuuko niitä säilytyskaappeja siihen eteiseen koko seinän pituudelta vai tuleeko käynti olohuoneeseen ahtaaksi? Tässä voisi käyttää esim. 40cm syviä kaappeja, joihin mahtuu hyvin muut paitsi henkarivaatteet. Lisää säilytystilaa saa portaiden alle.

Ulkovarasto sitten auttaisi varmaan jos esim. harrastusvälineitä ja kausivaatteita säilyttäisi siellä. Toisaalta ehkä aina ei niin paljoa kaikkea tavaraa tarvitsisi ja suurin osa poikien vaatteita ja tavaraa varmasti saisi säilytettyä yläkerrassa. Mitä enemmän sitä säilytystilaa on niin sitä helpommin se täyttyy.

Kaappitilan lisäksi olisi hyvä olla joku hitusen isompi tila säilyttää sellaista tavaraa joka ei mahdu kaappeihin, kuten vieraspatjat ja isot matkalaukut yms.

Toisaalta jos isomman makuuhuoneen tekisi viihdekeskushuoneeksi, niin sinne voi laittaa liukuovet, jolloin sinne saisi leveämmän säilytystilan.

Vierailija
25/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa edullinen:O

Lainaus:

Lainaus:

Jos ei oo pakko olla hirttä niin tässä vastaava ja aika yläkerrassa vaatehuoneelle paikka:) Tänne olis maksanu 162000. Tästä haaveiltiin jos tontti ois ollu passeli.

<a href="http://www.designtalo.fi/fi/talopaketit/piippola/piippola_150/" alt="http://www.designtalo.fi/fi/talopaketit/piippola/piippola_150/">http://www.designtalo

Siis paljonko tontin hinta ja maatyöt olivat?

Käy katteleen sivuilta mitä kuuluu ja mikä jää tekemättä ja arvioi siitä. Noi on oikeesti markkinoiden halvimpia.

Vierailija
26/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 eurolla?

Vierailija
27/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa edullinen:O

Lainaus:

Lainaus:

Jos ei oo pakko olla hirttä niin tässä vastaava ja aika yläkerrassa vaatehuoneelle paikka:) Tänne olis maksanu 162000. Tästä haaveiltiin jos tontti ois ollu passeli.

<a href="http://www.designtalo.fi/fi/talopaketit/piippola/piippola_150/" alt="http://www.designtalo.fi/fi/talopaketit/piippola/piippola_150/">http://www.designtalo

Siis paljonko tontin hinta ja maatyöt olivat?

Käy katteleen sivuilta mitä kuuluu ja mikä jää tekemättä ja arvioi siitä. Noi on oikeesti markkinoiden halvimpia.

Niin siis tarkoitin kysyä, että oliko tuossa 162 000 tontin ja maatöiden hinta mukana?

Vierailija
28/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan kaikki raha-asiat, ja olen muutaman kerran mieheltä kysynyt että miten hän aikoo selvitä kaikesta jos mä saan esim aivoinfarktin ja olen taju kankaalla sairaalassa. Ei hänkään niin urpo ole ettei olisi kiinnostunut mitä isommat hankinnat maksaa, kuten esim taloraknnuksen budjetti, tontti jne. Hämmästelen jo pelkästään sitä että kun laskut pitäisi maksaa niin tuskin kovin helpolla siitä selviäisi. No toivotvasti kuitenkin kaikissa kaupoissa on laitettu sentään sinunkin nimi paperiin, jos osallistut maksuihin. Sitten jo mies tienaa ja mies maksaa niin ei väliä.

osaa hoitaa raha-asioita ollenkaan. Mulle raha ei merkitse mitään. En tiedä on se jokin sairaus vai mikä... ap

Vierailija
29/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on vanhempi omakotitalo ja tässä ei ole vaatehuonetta eikä kunnolla kaappeja. Ainainen murhe mihin tavarat laittaa. Viihdehuone kyllä pieni. tai riippuu mitä siellä oiekasti tehdään. jos on vain lapsille pelihuoneeksi (pleikka) niin on riittävä, mutta telkkarinkatseluun liian pieni.

Vierailija
30/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään suomalaisempaa olis vaikea löytää. talo näyttää siltä, että siellä asuu tyytyväinen perhe.

itse en missän nimessä tollasta haluaisi, mutta eihän mun tarvitsekaan.

Vierailija
31/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutila ja wc myös yläkertaan. Säilytystilaa rutkasti lisää.

Avokeittiö on kaunis mutta huono ratkaisu lapsiperheessä. Laittaisin erillisen ison keittiön jossa ruokapöytä arkeen. Lisäksi niin ison olohuoneen, että sinne saisi myös ison ruokapöydän.

Askarteluhuone ei olisi pahitteeksi.

Ystävilläni on yhteisen makkarin lisäksi myös omat työhuoneensa. Kumpikin voi tehdä niissä mitä huvittaa. Erinomainen ratkaisu. Ei tarvitse tuoda makkariin kummankin työpöytää yms.

Ehdottomasti LISÄÄ SÄILYTYSTILAA! Onnea projektille!

Vierailija
32/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi meille... Yläkerran makuuhuoneet kivan isot ja lapset varmaan tykkää. Se ainoa hyvä mitä löysin. Kuitenkin siinä vaiheessa kun teillä on 2 teiniä, niin olisi kiva että siinä yläkerran vessassa oli myös suihku. Mutta on niin pieni ,että ei sinne kyllä mahdu. Alakerran vessa on todella pieni. Itse haluan että vessassa on myös vanhusten helppo käydä ja kaveripiiriin kuuluu myös pyörätuolipotilaita, jotka tarvii avustajan. Saunan vessa ei meillä olisi siihen ratkaisu, koska se on suoraan löylyhuoneen oven edessä. Saunoessa ei sitä voisi kuitenkaan oikeasti käyttää, joten miksi laittaa ollenkaan. Toinen suihku taas olisi aivan ehdoton. Meidän 5 henkisessä perheessä olisi mahdoton jonotus yhteen.

Säilytystiloja ei tosiaan ole nimeksikään, 3 kaappia ei todellakaan meillä riittäisi 2 aikuisen vaatesäilytykseen.

Keittiön tiskipöydät on suora näkymä olohuoneessa. Vaikka ne olisi siistitkin, niin en mä niitä olkkarista tahtoisi katsella.

Alle 10 neliön huone on niin pieni, ettei siitä saa kyllä 2 hengen makuuhuonetta, joten en vaihtaisi työhuonetta ja makuuhuonetta keskenään. Millainen on teidän viihdekeskus? Kotiteatterissa elokuvia vai pelikonsolit tjs.

Ulospäin kiva perinteinen talo. Saisiko varastotiloja edes jotenkin sinne lappeen alle. Nuo yläkerran huoneet kun on ihan keskellä niin sinne sopivilla kattotuolirakenteilla saisi jotain komeroita lisäksi.

Vierailija
33/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköinen myös.

Ja luultavasti työhuoneeseen mahtuu kyllä viihdekeskus:)

Vierailija
34/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä mikä on kustannusarvio?

Vierailija
35/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille säilytystilaa olisi aivan liian vähän (esim. tuo komero vanhempien makuuhuoneessa olisi todellakin liian pieni), mutta se ei kyllä kerro meistä mitään hyvää... Jos te ette ole samanlaisia rohmuja niin hyvä teille.

Vierailija
36/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan vaatehuonepaikkaa...

täytyy lisätä johonkin. Kiitos!

Vierailija
37/37 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksena liian pienet ikkunat, sekä ihmetyttää miksi suihkutilassa on vain yksi suihku, mutta sinne on laitettu vessanpönttö vaikka alakerrassa ihan lähellä on toinen vessa.

Itse laittaisin suihkutilaan kaksi suihkua ja jättäisin vessanpöntön pois. Vastaavasti vaihtaisin olohuoneen ikkunat korkeisiin/isompiin ikkunoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan