Aika järkytys aamulla vaa*alla
69.2 kiloa, pituutta ruhtinaalliset 165cm.
Siinä on mun kroppaani sellaiset 7 kiloa liikaa.
Sairastelu, liikkumattomuus ja turvotus tekee oman osansa, suklaa omansa.
Jahka taas pääsen lenkille, salille ja normaaliin elämään kiinni, kilot kyllä karisee.
Mutta aika punkea olo on.
Kommentit (16)
[i tuskin sulla nyt on niin lihaksikas kroppa, kun olet sairastellut, et ole liikkunut ja olet syönyt suklaata. Mikä tän avauksen pointti oikein oli? Tulit tuskailemaan kun vaaka näyttää liikaa, ja sit vastaajat toteavat asian, alatkin puolustelemaan ja selittelemään?
[/quote]
jos ei aivan vuodelevossa vietä kokovartalokipsissä.
Mikä muuten ylipäätään on minkään avauksen pointti? Täällä on niin hauska saada kanssasisaret näyttämään todellinen luontonsa ja se käy todella helposti.
En ole ap ja osaa olla avaamatta kaikkia avauksia. Painoasioista helpoti ärsyyntyvä olisi osannut välttää avausta jo otsikon perusteella
mikä pistää lihavat ihmiset syömään kaikista lihottavinta eli suklaata!!! haloo...
Ei nämäkään ole salakavalasti kertyneet.
Max kuukausi tästä eteenpäin ja olen taas normaalipainossani.
ap
ja toiseksi myös suklaassa määrä ratkaisee.
ap =)
Miksi minun mieheni on sitten 185 pitkä ja painaa vain 75 kiloa? Ja puputtaa ilta illan jälkeen Fazerin sinisiä.
Yritin löytää tästä ketjusta ap:n mittoja (vyötärö-lantio-rinnanympärys) tai valokuvaa - en löytänyt. Miten sinä joka väität hänen olevan pullea, voit tietää, onko hän pullea? Kilot kun voivat kertyä moneen eri kohtaan ihmisessä. Ja ne voivat olla lihaksia tai läskiä - jos ovat lihaksia, ei noilla kilo- ja pituusmitoilla välttämättä ole lainkaan pullea.
Yritin löytää tästä ketjusta ap:n mittoja (vyötärö-lantio-rinnanympärys) tai valokuvaa - en löytänyt. Miten sinä joka väität hänen olevan pullea, voit tietää, onko hän pullea? Kilot kun voivat kertyä moneen eri kohtaan ihmisessä. Ja ne voivat olla lihaksia tai läskiä - jos ovat lihaksia, ei noilla kilo- ja pituusmitoilla välttämättä ole lainkaan pullea.
Hyvin todennäköistä, etteivät ne ole kuitenkaan lihaksia ja silloin ap on melko pullea...
Mä olen nimittäin saman mittainen ja jos painaisin 62 kg, jonka sanot normaalipainoksesi, olisin todella punkero. Mulle ok paino 54-56 kg enkä ihan lihakseton ole minäkään. Yli 56 kun alkaa mennä, jo näkyy makkaraa vyötäröllä.
Hyvin todennäköistä, etteivät ne ole kuitenkaan lihaksia ja silloin ap on melko pullea...
ois lihaksia ,niin miksi sitten vaakalukemat olisi järkyttänyt?
Miksi minun mieheni on sitten 185 pitkä ja painaa vain 75 kiloa? Ja puputtaa ilta illan jälkeen Fazerin sinisiä.
No jos miehesi tumputtamisen lisäksi vieläpä söisi (pupeltaisi) suklaan, niin ehkä sit kilojakin tulisi lisää.
Ensin ap tulee voivottelemaan painoaan ja sitten kun joku sanoo pulleeksi niin alkaa selittelemään että enkä ole.. :D
Ensin ap tulee voivottelemaan painoaan ja sitten kun joku sanoo pulleeksi niin alkaa selittelemään että enkä ole.. :D
Ap kiisti olevansa lihava eikä se olekaan sama kuin pullea.
ap:n BMI on 25,42 mikä tarkoittaa lievää lihavuutta. Joten kyllä ap on noilla mitoilla lihava.
ja kertoo viime keväänä painon ollessa 64 kiloa, kehon rasvaprosentin olleen 20.2% eli aika optimaalinen. Olen melko lihaksikas naiseksi jo luonnostaan, lisäksi liikun paljon ja monipuolisesti.
Kyllä nää plösöt tästä lähtee, jo viikon kuluttua olo aivan toinen
ap:n BMI on 25,42 mikä tarkoittaa lievää lihavuutta. Joten kyllä ap on noilla mitoilla lihava.
Aikansa elänyt systeeeemi
tuskin sulla nyt on niin lihaksikas kroppa, kun olet sairastellut, et ole liikkunut ja olet syönyt suklaata.
Mikä tän avauksen pointti oikein oli? Tulit tuskailemaan kun vaaka näyttää liikaa, ja sit vastaajat toteavat asian, alatkin puolustelemaan ja selittelemään?