Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaiko mies vaimonsa puhelimen takia?

Vierailija
28.12.2010 |

Ollaan tultu tien päähän,mies haluaa erota, koska nuuskin hänen puhelintaan ja soitin yhteen numeroon usean otteseen. Hänen mielestä hän ei voi jatkaa liittoa kanssani koska keskellä yötä katselin hänen puhelintaan.Hän vielä sanoi, että minä en luota häneen ja hän ei voi elää kanssani koska pelkää minu puukottavan häntä keskellä yötä. Koskaan en ole edes läimättänyt häntä. Mita vittu..puukottaisi..huh-huh sairasta.. En osannut rehellisesti odottaa liiton loppuvan moisen päähänpistoksen takia, tämä on minulle isku päin kasvojani. Onko hänellä jokin suurempi salaisuus...tämä on toinen kerta kun katsoin hänen puhelinta..viimeksi 2009 jouluna kun olin raskaan.Hyvät ihmiset nyt tarvitaan apua.Olen oikeasti ENEMMÄN KUIN HÄMMENTYNYT?? Voiko avioliitto päättyä näin??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää väittää sinua mielenvikaiseksi. Ehdota parisuhdeterapiaa, sano syyksi se, että haluaisit keskustella ongelmistanne ulkopuolisen takia. Kieltäytyy 100% varmuudella. Tsemppiä ja halaus sulle!

Vierailija
2/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaiko mies vaimonsa puhelimen takia?

Ollaan tultu tien päähän,mies haluaa erota, koska nuuskin hänen puhelintaan ja soitin yhteen numeroon usean otteseen. Hänen mielestä hän ei voi jatkaa liittoa kanssani koska keskellä yötä katselin hänen puhelintaan.Hän vielä sanoi, että minä en luota häneen ja hän ei voi elää kanssani koska pelkää minu puukottavan häntä keskellä yötä. Koskaan en ole edes läimättänyt häntä. Mita vittu..puukottaisi..huh-huh sairasta.. En osannut rehellisesti odottaa liiton loppuvan moisen päähänpistoksen takia, tämä on minulle isku päin kasvojani. Onko hänellä jokin suurempi salaisuus...tämä on toinen kerta kun katsoin hänen puhelinta..viimeksi 2009 jouluna kun olin raskaan.Hyvät ihmiset nyt tarvitaan apua.Olen oikeasti ENEMMÄN KUIN HÄMMENTYNYT?? Voiko avioliitto päättyä näin??

niin ehkä mäkin harkitsisin eroa. jos liitossa ei oo luottamusta, niin siinä ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä puhelimesta johdu, vaan sen sisällöstä...

Vierailija
4/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään erityistä, miksi hän tolla laillaa roihuaa?

Vierailija
5/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei johdu puhelimesta tai sinun käytöksestäsi. mies pettää.

Vierailija
6/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän liitosta nyt noin vain voi kävellä, onhan meillä yhteinen lapsikin..Enkö saa katsoa puhelinta? Hän ainakin saa katsoa minun..olen sen jopa sanonut. Noh..oli miten oli teki selväksi ettei aijo elää kanssani. Minä kun luulin asioiden olevan hyvin..Ei elämä tähän lopu..mutta tyyli miten melkein kolmivuotinen liitto loppuu..aika rajua. Olen todella pettynyt..ja pelkään tämän pettymyksen varjostavani minua loppu elämäni.

Vierailija
7/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en osaa kommentoida, mutta tuo kuulostaa oudolta...

Vierailija
8/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katsoit hänen puhelintaan ja kelle oikein soittelit?

Vierailija
9/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen puhelinta saa koskaan katsoa ilman lupaa. Mutta jos tuo sulle poikkeuskäytöstä niin kyllä miehen pitäis antaa anteeksi.

Vierailija
10/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ollut nimeä..ja huomasin sitten, että kyseiseen numeroon oli soitette päivällä...eikä muuten vastannut soittaani siihen aikaan kun soitin..eli halusin vain tietää kuka se on..ja huomasin myös että siitä numerosta oli myös mihelle soitettu..uteliaisuus..ei sen enempää..

Vierailija
11/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmö..taa juttu on vaan niin tuore, että en voi uskoa todeksi. Ei hän anna anteeksi..hän pakkasu vaatteensa ja lähti äskettäin.Olen sanaton..en vaan voi uskoa kaiken päättyvän näin..."pelkään, että puukotat mua keskellä yötä" HelveTTi!

Vierailija
12/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein saman kokeneena voin melkeinpä vakuuttaa, että miehesi etsii syytä erota sinusta. Ja syy pitää löytyä sinusta, sillä hän ei uskalla kertoa, että hänellä on toinen.

Senkin voin kertoa, etträ mies sai totta tosiaan kyytiä enkä jäänyt häntä kaipaamaan - sen verran kauhea tilanne oli, kun hän yritti vakuuttaa minulle, että olen hullu ja harhainen ja ties mitä, kun aistin ja sitten lopuksi jopa tiesin varmuudella, että toinen oli kuvioissa.

Vierailija
13/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet epäillyt että miehesi pettää sinua. Jos hän ei ole pettänyt, niin ymmärrän kyllä mistä hän suuttuu. Kyllä mäkin pitäisin miestäni hulluna, jos hän ratsailisi puhelinta ja soittelisi siitä jonnekin monta kertaa, kun luulee toisessa päässä olevan jonkun salarakkaan.

Vierailija
14/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä ei ollut nimeä..ja huomasin sitten, että kyseiseen numeroon oli soitette päivällä...eikä muuten vastannut soittaani siihen aikaan kun soitin..eli halusin vain tietää kuka se on..ja huomasin myös että siitä numerosta oli myös mihelle soitettu..uteliaisuus..ei sen enempää..

jos et tiennyt, ettet saa katsoa miehen puhelinta, niin miksi sä teet sen yöllä salaa? ja miksi tun pitää tietää, kenelle mikäkin puhelinnumero kuuluu?

no siksi tietenkin, kun tää on niin selvä provo

Vierailija
15/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat selville, kenelle numero kuuluu.

Vierailija
16/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan kuvioissa. Siitä olen varma..Kysymys kuuluu mitä muuta mies voi salaa kuin toisen naisen?? Onko hän rikollinen...eikai sentään??

Vierailija
17/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN usko toisen olevan kuvioissa. Siitä olen varma..Kysymys kuuluu mitä muuta mies voi salaa kuin toisen naisen?? Onko hän rikollinen...eikai sentään??

eikö sulle merkkaan mitään toisen luottamuksen pettäminen?

Vierailija
18/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai..kyllä mä sen ymmärän ja tiedän. Mua ei nukuttanut ja puhelin oli siinä vieressä..päähänpistos..ei mitään sen kummallisenpaa..sitten huomasin ettei vastannut soittoihini iltapäiväl..vaan oli hetki ennen puhunut kyseisen numeron kanssa..ei sen kummalisempaa..enkö merkinnyt hänelle mitään..voiko yhden puhelin katsaksen takia jättää vaimon ja vuoden ikäisen lapsen.Hyvät ihmiset..kyllä mä olen Pohjattoman pettynyt itseeni..että heittä kaiken menee..

Vierailija
19/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai..kyllä mä sen ymmärän ja tiedän. Mua ei nukuttanut ja puhelin oli siinä vieressä..päähänpistos..ei mitään sen kummallisenpaa..sitten huomasin ettei vastannut soittoihini iltapäiväl..vaan oli hetki ennen puhunut kyseisen numeron kanssa..ei sen kummalisempaa..enkö merkinnyt hänelle mitään..voiko yhden puhelin katsaksen takia jättää vaimon ja vuoden ikäisen lapsen.Hyvät ihmiset..kyllä mä olen Pohjattoman pettynyt itseeni..että heittä kaiken menee..

Vierailija
20/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä nyt hyvä ihminen jatkossa soittele mihinkään tuntemattomiin numeroihin keskellä yötä! Ihan pohjattoman noloa, sehän saattoi olla viakka joku työnumero ja kiva sitten selitellä jälkeenpäin miksi on moneen kertaan soitettu yöllä. Lähteä tekstarina 16400 tai soita viakka arkipäivänä.