Arabia Louhi-astiat. Mistä saisi? (ks. kuva)
http://www.google.fi/images?q=arabia+louhi&hl=fi&prmd=ivns&source=lnms&…
mulla on muutama kuppipari, mutta pullalautaset puuttuu, enkä ole kirppareitten ja huutiksen koluamisen jälkeen löytänyt. sattuisiko jonkun nurkissa pyörimään tai oletteko kirpparilla tms. törmänneet?
Kommentit (14)
myyvät vanhaa arabiaa:
Vaarin Varasto
Laatutavara.com
Astiataivas
sokerikko, kermakko, 8 kuppia alusineen ja 10 pullalautasta
paljonko tarjoat?
sokerikko, kermakko, 8 kuppia alusineen ja 10 pullalautasta paljonko tarjoat?
Hei,
Meillä on äitimuorila kans niitä mutta todennäköisyys ennakkoperintöön on niin pieni että hermot kai tässä ootellessa mennee. ;) Paljon sie pyytäsit niistä?
Hei! Minulla on 3 kpl Arabian Louhi sarjan pullalautasia, halkaisija 17,5 cm. 2 lautasista on täysin ehjää, kolmannessa on reunan alapuolelta pala pois, ei näy päältä katsottuna.
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä.Lautaset ovat Turussa.
S-posti: ulpu.honkasalo@pp.inet.fi.
sokerikko, kermakko, 8 kuppia alusineen ja 10 pullalautasta
Minua kiinnostaisi, laitatko viestiä jos ovat vielä myynnissä!
Terkuin junnu_4#hotmail.com
pitkästä aikaa av:lla ja Louhi kysely on nostettu jostain. Mutta mulla siis olisi priimakunnossa nuo mainitut. Junnun sähköposti osoitetta en osaa kirjoittaa, mikä tuo alaviiva on??
Astiataivas -nimisestä liikkeestä. Kaikki tuotteet on myös netissä. Googlaa sanalla Astiataivas. Liike on Uudenmaankadulla Helsingissä.
tarjoaisin 5e/lautanen. kirpparilta tuon satsin ostin ihan jollakin muutamalla eurolla.
AP
sokerikon, kermakon, pullalautaset ja neljä kuppiparia! miltä kuulostaisi 70e?
AP
tarjoaisin 5e/lautanen. kirpparilta tuon satsin ostin ihan jollakin muutamalla eurolla.
AP
oletpa nuuka !
Noin halvalla en sulle myy !
tarjoaisin 5e/lautanen. kirpparilta tuon satsin ostin ihan jollakin muutamalla eurolla. AP
oletpa nuuka ! Noin halvalla en sulle myy !
millä hinnalla sä sitten myisit?
ap
pitkästä aikaa av:lla ja Louhi kysely on nostettu jostain. Mutta mulla siis olisi priimakunnossa nuo mainitut. Junnun sähköposti osoitetta en osaa kirjoittaa, mikä tuo alaviiva on??
Hei!
Jäi tämä astiahomma aivan unholaan, mutta jos Junnu ei ole ehtinyt ostaa Louhi-astioita niin otatko yhteyttä tojanaho@gmail.com :)
tori.fi/päijäthäme.
Tuolla myynnissä ko astiastoa
1940 luvun louhisarjan sinikuvioiset kahviastiasto kymmenelle hengelle. Sokerikko, kermakko, pullalautanen,kahvikupit, asetit ja leivoslautaset. Priima kunto ei kayton jalkia.
Myydaan tarjousten mukaan.
eikun mulla on siis pullalautaset ja kuppeja mutta tassit puuttuu!
ap