Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla kaaos kotona, vaikka

Vierailija
25.12.2010 |

kuinka olen yrittänyt raivata pukin tulosta asti ja siivoojakin kävi torstaina? Ihan järkyttävää touhua, pesukone laulaa (uusia vaatteita käyttöönotossa) ja huusholli leviää käsiin. Vai onko tällaista vain meillä..?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin pöytäliina&lautasliinat on jo pesty; pöytä paikallaan ja lopuksi imuroin illalla. Kaikki käärepaperit on jätesäkissä ja muutenkin aika ok siistiä.

Uusien vaatteiden pesua en ole vielä aloittanut, mutta kohta koneeseen. Mutta kaaos valtaa talon heti jos ei koko aikaa tee jotain :(

Vierailija
2/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen kuinka yrittänyt raivata täällä ja siivota ennen joulua, siivoojaa ei tosin ole käynyt. Ihan mahdotonta pitää tätä kotia siistinä vaikkei meitä asu tässä kuin minä ja kaksi lasta, ja pieni kaksio kyseessä. Ihan liikaa on tavaraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se on vaatinut organisointia ja sitä etten tosiaankaan päästä ketään isoäitiä tuonne keittöön hääräämään muuten pöytäään syömään. Ja miehen olen varustanut etukäteen mm isolla jätesäkillä jossa on jo kuljetettu lahjaroskat pois. Pahvit olen laittanut talteen erikseen polttamista varten.

Vierailija
4/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa pakka levitä koko ajan käsiin. Vituttaa ettei edes jouluna saa olla rauhassa. Kunnon känkkäränkkä-PMS-peikko on istunut olkapäälläni aatonaatosta lähtien. Harmittaa...

Vierailija
5/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta koti pysyy siistinä.

Meillä on aina siistiä. Se edellyttää sitä, että pesen joka päivä koneellisen tai kaksi pyykkiä. Aamulla vaatteet kuivurista kaappeihin.

Astianpesukoneeseen astiat suoraan ja joka ilta pyörimään. Aamulla koneesta kaappiin ennen aamupalaa, niin saa astiat taas suoraan koneeseen.

Joka ilta imuroin ja aamuisin huuhtasen suihkepesuaineella pöntön ja lavuaarin + vaihdan käsipyyhkeen.

Kerran viikossa sitten kunnon siivous -> Matot ulos, imurointi, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä, lakanoiden vaihto kaikille (peittojen ja tyynyjen tuuletus ulkona) jne.

Torstai iltana imuroin ja pesin lattiat + iso siivous muutenkin. Eilen illalla imuroin ja mies raivasi lahjapaperit ja pahvilaatikot yms pihalle.

Tänään aamulla imuroin ja pyyhin lattiat, koska oli jo jotain tahroja lasten jäljiltä. Sillä aikaa lapset isänsä kanssa pihalla + vauva päikkäreillä.

Jos jätän väliin pari päivää, niin kaaos koittaa ja roinat kaatuu päälle.

Vierailija
6/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne lattiat saa pyyhittyä joulupäivän jälkeenkin?

Vierailija
7/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka kumma se yöllä käy sotkemassa, jos pitää imuroida illalla ja sitten taas aamulla...

Vierailija
8/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottelen joulupäivään, niihin lattian tahroihin on ehtinyt sotkea sukkansa jo moni, puhumattakaan lattioita hinaavasta vauvasta. Bonuksena töhnääntyneitä koirankarvoja, örks.

Mulla meni 30 minuuttia pikasiivoukseen keskikerroksessa, ei mun joulu siitä pilalle mennyt. Olen kai tehokas sitten.

Enemmän mua ärsyttäis niitä sotkuja katsella.

T: 7

Vierailija
9/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä imaisin moppauksen alta.

Vierailija
10/10 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamattomat itkee kodin sekamelskaa ja sotkua ja sitten nimittää "kontrolli friikiksi" sitä, joka kotinsa pitää ojennuksessa.

Ei siihen siisteyteen ole mitään oikotietä. Pitää siivota vaan ja jatkuvasti. Jos ei jaksa, niin mitä sitten? Sitten pitää vaan elää niiden elämän jälkien keskellä.