Gynelle ja karvat?
Sheivaatteko vai miten? Entäs piikikäs sänki, onko noloa?
Kommentit (60)
että luonani käy näitä koulutettuja, sivistyneitä, akateemisia naisia, jotka osaa ajaa posliiniksi alapään.
Monesti aivan oksetti kun työskentelin sairaalan naistentautien osastolla kun amisnaiset tulivat sinne karvaisine alapäineen.
Hiukan voisitte ajatella sitä gynen mukavuutta ennen kuin tulette sinne.
Gynekologi
Mun tuttavapiirissä ne amiskoulutetut useammin alapäänsä sheivaa, korreloi ennemmin meikin määrään kuin koulutukseen jos jonkun ulkoisen seikan haluaa määrittää.
Tai siis itse asiassa pidin äitiysneuvolaa ja ehkäisyneuvolaa kun olin tk-lääkärinä n. 10 vuotta sitten. Puhtaus on tärkeintä! Mikään ei ole hirveämpää kuin haiseva alapää, työskentelu silloin todella epämiellyttävää. Ja kaikkea näkee, karvattomasta kunnon majavaan. Itse kyllä kiinnitin siihen jonkun verran huomiota, koska itse olen aina ajellut huolellisesti alapääni. Karkeana sääntönä 2 vuoden työskentelyn perusteella voisin sanoa, että koulutetummat äidit ajelevat enemmän kuin alemman sosiaaliluokan äidit ja nuoret enemmän kuin vanhat.
Tämä siis ihan mutu-fiilis 2 vuoden työskentelyn perusteella EIKÄ loukkaus ketään naista saatikka karvoja kohtaan.
Eikö aikuisella naisella kuulu olla karvat. Musta olisi noloa mennä gynekologille ihan ajeltuna tai sänkisenä.
nimenomaan koulutetut naiset arvostavat naiseutta ja luonnollisuutta, ja amikset sit tekopirteää teinibarbityyliä. Samahan pätee myös silikoneihin ja botox-huuliin. Ei niitä koulutetuilla naisilla näe. Niillä itsetunto riittää ilmankin.
Gynegologin mukavuutta nainen ajattelee pääsääntöisesti maksaessaan sitä 100e/15min käynti laskua, ja kyllä se takuuvarmasti riittääkin.
Kaikki sheivailut ja vahaukset lisäävät alapään tulehduksia.
Menin gynelle suoraan töistä kun ehtinyt käydä kotona. Siellä vastaanoton veskissä sitten tajusin sängen (5mm ainakin) olevan ajamatta. Kuitenkin pesin paikat puhtaaksi, eikä onneksi miesgyne sanonut mitään ylimääräistä karvoistani. Varmaan pisteli sikana.!
yläluokka, joka on käynyt leikkauttamassa myös lerpattavat häpyhuulensa pois. Mikään ei ole epämiellyttävämpää kuin tehdä alapäätutkimus luonnolliselle emättimelle.
Onneksi jotkut jo ymmärtävät, että leikkauttavat kaikki mahdolliset ulokkeensa pois ja ajavat karvansa, valkaisetvat anusreikänsä ja mielellään laittavat vähän raikastetta alapäähän.
Mutta sivistys tulee niin hitaasti Suomeen. Musliminaisilla onneksi on jo aika sileät alapäät kun heidän ulokkeensa on ommeltu pois jo lapsena.
Gyne
Jos ei posliinia niin ainakin sellainen ihan pieni ja sievä kiitorata tai joku muu kuvio että gynelle ei tule paha olo katsoessa.
Ja samoin säärikarvat on ajeltava sekä kainalot ja käsikarvat kokonaan pois. Parta myös.
Ja uudet alusvaatteet on oltava, ei saa olla käytetyt kun menee gynelle.
Itse varaan aina myös kampaajan juuri ennen gyneaikaa että kehtaan sitten mennä sinne säädyllisen näköisenä.
Menin gynelle suoraan töistä kun ehtinyt käydä kotona. Siellä vastaanoton veskissä sitten tajusin sängen (5mm ainakin) olevan ajamatta. Kuitenkin pesin paikat puhtaaksi, eikä onneksi miesgyne sanonut mitään ylimääräistä karvoistani. Varmaan pisteli sikana.!
sen gynen, joka nyt ylipäätään alkaa potilaan karvoja kommentoimaan. Siis luuletko oikeasti, että gyne voisi niitä jotenkin kommentoida?
Kyllä se sosiaaliluokka näkyy aika usein jo ihan kuule vaatetuksesta ja ulkoisesta olemuksesta. Puheen tasosta viimeistään huomaa.
hassua että johonkin karvoihin takerrutaan. Tutullani on renkaat häpyhuulissa ja jokin tappi klitoriksenhupussa. Kerran kysyin saunoessamme ottaako hän ne korut pois esim. gynekäynnin ajaksi. Ei, ja ne ovat olleet paikoillaan monta vuotta jo.
sen gynen, joka nyt ylipäätään alkaa potilaan karvoja kommentoimaan. Siis luuletko oikeasti, että gyne voisi niitä jotenkin kommentoida?
kun valitin, että mulle tulee herkästi hiivatulehduksia. Gyne siihen sitten, että kannattaa pidättäytyä karvojen poistosta, koska karvattomuus usein lisää tulehduksia.
sen gynen, joka nyt ylipäätään alkaa potilaan karvoja kommentoimaan. Siis luuletko oikeasti, että gyne voisi niitä jotenkin kommentoida?kun valitin, että mulle tulee herkästi hiivatulehduksia. Gyne siihen sitten, että kannattaa pidättäytyä karvojen poistosta, koska karvattomuus usein lisää tulehduksia.
kun valitin, että mulle tulee herkästi hiivatulehduksia. Gyne siihen sitten, että kannattaa pidättäytyä karvojen poistosta, koska karvattomuus usein lisää tulehduksia.
Olen ollut 14 vuotiaasta (olen nyt 36) täysin posliinina alapäästä, ja olen edelleenkin. Yhtään tulehdusta tms. ei ole ollut.
teininä ja miksei vanhempanakin. Nimittäin parikymmentä vuotta sitten ei posliinit kovin yleisiä olleet.
Ei ole taatusti ollut pulaa yhdenillan seurasta kun sana on levinnyt, että sillä on poslari.
Olen ollut 14 vuotiaasta (olen nyt 36) täysin posliinina alapäästä, ja olen edelleenkin. Yhtään tulehdusta tms. ei ole ollut.
Nuo suositukset ovat _yleisiä suosituksia_ jotka perustuvat korrelaatioihin.
Kivikaudella ei ollut mitään gynekologiaa ja hyvin pärjättiin. Ei varmaan ole vieläkään jossain afrikassa ja hyvin pärjäävät.
kun ensimmäisen synnytyksen jälkeen tikit repesivät ja menin gynelle näyttämään. Synnytysosastolla oli oikein vessassa laput että ei saa pimppaa hangata kädella pelkkä suihkutus riittää. Suihkuttelin sitten vaan ja vielä odotushuoneen vessassa kävin suihkuttelemassa, gyne kavahti taakse päin ja kysyi eikö meillä ole kotona alapesusuihkua, johon vastasin että kyllä ja olen kyllä sitä käyttänyt, en edes tajunnut siinä nolostua.
Menin kotiin ja otin käden ja peilin käyttöön ja koko alapää oli harmaan töhnän peitossa, pelkkä suihkutus ei ollut riittänyt, onneksi en koskaan enää joutunut samalle gynelle, toivottavasti paperit on tuhottu tuosta gyne käynnistä. Hävettää vieläkin.