Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynelle ja karvat?

Vierailija
21.12.2010 |

Sheivaatteko vai miten? Entäs piikikäs sänki, onko noloa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran yksi gynekologi oikein hermostui, kun kävi ilmi, että olin käynyt alapesulla odotushuoneen vessassa ennen tutkimusta. Se sanoi, että sen nimenomaan pitäisi nähdä, onko jotain epänormaalia vuotoa tms. ja et EI saa pestä juuri ennen vastaanottoa. No, sen jälkeen olen sitten tyytynyt pesemään vain kotona ennen lähtöä.

Vierailija
2/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran yksi gynekologi oikein hermostui, kun kävi ilmi, että olin käynyt alapesulla odotushuoneen vessassa ennen tutkimusta. Se sanoi, että sen nimenomaan pitäisi nähdä, onko jotain epänormaalia vuotoa tms. ja et EI saa pestä juuri ennen vastaanottoa. No, sen jälkeen olen sitten tyytynyt pesemään vain kotona ennen lähtöä.

Kai sitä voi pesulla käydä. Tuosta karvoista vielä: yksi tuttuni keski-ikäinen naisystäväni on gynekologi. Ja kun on saunottu yhdessä olen huomannut hänellä olevan aina karvat ajeltuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän kertoi nykyisin suurinmman osan vastaanotolle tulleista ajelleen karvansa. Myös se "paikkojen puhtaus" on paljon parempi kuin ennen. Jäi vaan mieleen..

Kun menin synnytkseen ekaa kertaa, niin äitini vihjaisi (ollessamme saunomassa) alakarvoistani että ne kannattaa ajella.

Vierailija
4/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä mikään ei ole noloa. Ei se ole mikään römpsien kauneuskilpailu vaan gynekologikäynti.

Vierailija
5/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että huulet ovat sileät, mutta en mitenkään kauhean systemaattisesti, eli muutaman millin sänkikin löytyy välillä.

Jos ehdin ja muistan, sheivaan ennen lääkäriä, mutta jos en, en ota stressiä. Alapesullä käyn kyllä aina ennen vastaanottoa, yleensä lääkärikeskuksessa.

Vierailija
6/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydy, se on molemmille mukavampaa.

Vierailija
7/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaus on kaikkein tärkeintä, mutta kyllä itse ajelen silloin, kuten muutoinkin.

Vierailija
8/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sieltä mistä gyne tutkii, mutta ylempää mistä karvat alkaa on pieni tupsu.

Vierailija
9/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tulee otettua silloin pois. Sama synnytykseen mennessä.

Vierailija
10/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisella naisella kuulu olla karvat. Musta olisi noloa mennä gynekologille ihan ajeltuna tai sänkisenä.

Vierailija
11/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisella naisella kuulu olla karvat. Musta olisi noloa mennä gynekologille ihan ajeltuna tai sänkisenä.

Entäs kainaloitasi? Onko tukkasi pitkä?

Ei ne pimppakarvat ole sen kummemmat, se ajelee, joka haluaa. Minä haluan, btw.

Vierailija
12/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis itse asiassa pidin äitiysneuvolaa ja ehkäisyneuvolaa kun olin tk-lääkärinä n. 10 vuotta sitten. Puhtaus on tärkeintä! Mikään ei ole hirveämpää kuin haiseva alapää, työskentelu silloin todella epämiellyttävää. Ja kaikkea näkee, karvattomasta kunnon majavaan. Itse kyllä kiinnitin siihen jonkun verran huomiota, koska itse olen aina ajellut huolellisesti alapääni. Karkeana sääntönä 2 vuoden työskentelyn perusteella voisin sanoa, että koulutetummat äidit ajelevat enemmän kuin alemman sosiaaliluokan äidit ja nuoret enemmän kuin vanhat.

Tämä siis ihan mutu-fiilis 2 vuoden työskentelyn perusteella EIKÄ loukkaus ketään naista saatikka karvoja kohtaan.

Vierailija
13/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia yritän tehdä alapäästäni mahdollisimman neutraalin, leikkaan vain karvat sentin pituisiksi saksilla mikäli ne on ollut pitkänä. Höylään ne pois jotka kurkkivat alushousuista ja höylään peräaukon ympäriltä karvat pois.

Yleensä neuvolan jälkeen sheivaan kaikki karvat pois sillä viihdyn nakuna. Mutta ne ehtii sitten kasvaa onneksi seuraavaan neuvolaan mennessä ihan normaaleiksi!

Vierailija
14/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitakaa vaan ne psut ja tohtorihommat.

Eli ap, ihan sama.

Vierailija
15/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis itse asiassa pidin äitiysneuvolaa ja ehkäisyneuvolaa kun olin tk-lääkärinä n. 10 vuotta sitten. Puhtaus on tärkeintä! Mikään ei ole hirveämpää kuin haiseva alapää, työskentelu silloin todella epämiellyttävää. Ja kaikkea näkee, karvattomasta kunnon majavaan. Itse kyllä kiinnitin siihen jonkun verran huomiota, koska itse olen aina ajellut huolellisesti alapääni. Karkeana sääntönä 2 vuoden työskentelyn perusteella voisin sanoa, että koulutetummat äidit ajelevat enemmän kuin alemman sosiaaliluokan äidit ja nuoret enemmän kuin vanhat. Tämä siis ihan mutu-fiilis 2 vuoden työskentelyn perusteella EIKÄ loukkaus ketään naista saatikka karvoja kohtaan.

Ystäväni on naistentautien lääkäri ja joskus on maininnut samansuuntaista. Eihän se lääkäri mikään sokea ole ja huomaa karvat ja muun, mutta ammattilaisena ei anna ulkonäön häiritä, eikä jää märehtimään moisia.

10 vuodessa nuo "alemman sosiaaliluokan" äidit ovat varmasti lisänneet ajelua, kun posliini yms. on niin muodikas.

Vierailija
16/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa voisi laittaa pinpin pakettiin ja postittaa gynekologille, tämä tutkisi sen ja postittaisi takaisin!

Vierailija
17/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa voisi laittaa pinpin pakettiin ja postittaa gynekologille, tämä tutkisi sen ja postittaisi takaisin!

Niinkuin sähköpostilla??

Vierailija
18/60 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sähköpostilla??

Ei sähköpostilla vaan ihan postiluukusta!

Vierailija
19/60 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeana sääntönä 2 vuoden työskentelyn perusteella voisin sanoa, että koulutetummat äidit ajelevat enemmän kuin alemman sosiaaliluokan äidit ja nuoret enemmän kuin vanhat.

Mistä papereista vastaanotolla näet asiakkaan koultuksen?

Vierailija
20/60 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen kertoi näin:"Gynekologi äityi päivittelemään edellisen potilaan tuuheutta: ’On se kumma, miten jotkut eivät viitsi pitää itsestään huolta.’ Kiitin luojaani, että olin muistanut siistiä bikinirajani.”

tässä linkki

http://www.menaiset.fi/artikkelit/kauneus/vartalo/art1519-Hui--karvoja-…

Helkkarin tökeröä gyneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän