OMG Mitä määrää lääkkeitä Linda Lampenius syö!!!
Kirjoittaa blogissaan lääkearsenaalistaan kuvan kera..ei voi muuta sanoa kuin huhhuh mikä määrä! Enkä muuten tiennyt, että Lindalla astma.
http://blogg.mama.nu/lindalampenius/
Kommentit (18)
Poseerannut popsinkun kannessa kyykyssä ja soittanut poppia kyykyssa muutaman kerran 15 vuotta sitten.. Olet todella säälimätön ja julma, jos määrittelet ihmisen toistakymmentä vuotta avnhojen asioiden pohjalta. HYI SINUA!
Poseerannut popsinkun kannessa kyykyssä ja soittanut poppia kyykyssa muutaman kerran 15 vuotta sitten.. Olet todella säälimätön ja julma, jos määrittelet ihmisen toistakymmentä vuotta avnhojen asioiden pohjalta. HYI SINUA!
kyykkyviulusti, aina kyykkyviulisti.
Linda-siiderin muistan myös. Senkin etiketissä oli kiehtovasti kyykyssä, häpyhuulet kutsuvasti lörpällään:)
Ei meitä ihan tosi jaksa kiinnostaa.
(paitsi niitä läskejä, katkeria, maripaitaisia kotiin homehtuneita läsöperseitä)
Ja vielä hymynaama perässä hyi!! Tosi julman olosta, kerran kyykkyviulisti, aina, tosi julmaa ja häijyä!
lukeeko joku oikeesti jonkun Linda Lampeniuksen blogia? :DDDD Ja vielä kirjoittelee tällaisia aloituksia tänne, ja sitten joku (=minä) vielä vastaakin jotain :DDD mä en kestä!!!
Ei kai kuljeta mukana jos ei kerran käytä..ainakin kymmenen purkkia putkiloa, c-vitamiini yksi vain.
Antibioottikuuri ja siksi varmaan myös kortisonia. Usein astmaatikoille määrätään kortisonia tabletteina, jos hoitotasapaino järkkyy jonkun sairauden takia.
Esiteli miten paljon hänellä on lääkkeitä, oli nimenomaan vitamiinejä ja muitakin luonnonlääkkeitä. Ei ollut montakaan lääkärin määräämää lääkettä. No elihän 84 vuotiaaksi, taisi ne vitamiinit auttaa.
Mä katoin et iso kasa kaikenmaailman reseptilääkkeitä, ties mitä, mutta ei sit ollutkaan mitään erikoista
Lindakin jo käy viittäkymppiä, niin mummoikäkin alkaa tulla pian
Lindasta tuleekin hyvännäköinen mummo, ulkoapäin ei uskoisi, mutta tavat ja lääkkeet kertoo muuta ;)
Porvoon tuomiokirkossa, en vaan löytänyt mitään mainintaa sivuilta..