Vierailija

Suunnilleen 15 reilu 2v.

Sivut

Kommentit (75)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

10kk 2 pakettia (mummi&kummi), itse emme osta mitään.

5v 4-5 pakettia

7v 4-5 pakettia

Isän puolen lahjoista ei tietoa, voi olla ettei tule mitään.

Sukulaisilta tulevasta lahjasaldosta on vaikea mitään sanoa, ehkä 20 pakettia tulee sieltä suunnalta.

64 oli omien viimeksi saldo kun laskin, mies varmaan ostaa vielä jotakin. 70 paikkeille meidän taholta asettunee.

8-v. tyttö, ainokainen.

Lainaus:

Sukulaisilta tulevasta lahjasaldosta on vaikea mitään sanoa, ehkä 20 pakettia tulee sieltä suunnalta. 64 oli omien viimeksi saldo kun laskin, mies varmaan ostaa vielä jotakin. 70 paikkeille meidän taholta asettunee. 8-v. tyttö, ainokainen.

Mitä järkeä?

1 lapsi ikää 1v4kk, saa lahjoja vanhemmilta 3 ja muilta sukulaisilta 11 sillä edellytyksellä, ettei anoppi täysin villiinny viime hetken lahjaostoksilla :)

Tuossakin määrässä on jo liikaa noin pienelle, mutta kun haluavat ostaa lahjoja niin minkäs teet.

lapset 17, 15, 8 ja 6 vuotiaita.

isältään saavat varmasti vielä jotain kuten myös isoäideiltään.

olin joskus itse sellainen, että ostelin hirvittävät määrät lahjoja, lapset saivat useita kymmeniä lahjoja jokainen, mutta yhtenä jouluna vain tajusin, että niistä paketeista löytyy yleensä vain yksi tai kaksi sellaista, joka oikeasti kiinnostaa ja loput olivat vain turhia pölynkerääjiä. joka joulu on itselläni toiveissa lähinnä vain se, että edes yksi noista neljästä, jotka ostan, sattuisi olemaan just se must-lahja joka oli pakko saada.

Lainaus:

Lainaus:

Sukulaisilta tulevasta lahjasaldosta on vaikea mitään sanoa, ehkä 20 pakettia tulee sieltä suunnalta. 64 oli omien viimeksi saldo kun laskin, mies varmaan ostaa vielä jotakin. 70 paikkeille meidän taholta asettunee. 8-v. tyttö, ainokainen.

Mitä järkeä?

Molemmilla hyväpalkkainen työ ja ainokainen kyseessä, kerran vuodessahan tuo vaan on (synttäreillä tosin samanlainen kasa). Aina vannotaan että nyt tyydytään 30-40 mutta aina se lipsuu. Heh. :D

Miksei lasta saisi lahjoa jos siihen on mahdollisuus.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat