Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin tädeille jouluna jotain?

Vierailija
12.12.2010 |

Kauheeta rahanmenoa muutenkin, tätejä on siellä 5 jotka kaikki osallistuvat lapseni hoitoon.

Miten olette tämän ratkaisseet?

Huoh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin jotain lapsen oma tekemää tai valitsemaa lahjaa tai vaikka kahvi/tee kuppia jotain josta jää muisto :)

Vierailija
2/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla neljä päiväkodin tätiä, jotka tekevät todella hyvää työtä. Lapset saivat eilen itse valita Pentikin myymälässä muistamiset. Valiisivat neljä kannellista purkkia, joihin laitettiin heidän valitsemiaan käärekonvehtejä. Kortit ollaan tehty samalla kun tehtiin muille. Annetaan yhdessä kassissa, jolloin kukin saa itse valita, mikä väri (kaikissa harmaan, punaisen ja vaalean sävyjä) on mieleisin.

Opena sanoisin, että suklaat, kynttilät, servetit, joululeivonnaiset varmoja. Myös yksittäiset mukit ihania. Kukat hankalia, jos perheessä allergisia tai joulun aikaan lahjansaaja lomalla (kasteluongelma ainakin mulla, kun vietän joululoman poissa kotoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin jotain lapsen oma tekemää tai valitsemaa lahjaa tai vaikka kahvi/tee kuppia jotain josta jää muisto :)

Kuluvat lahjat ovat parhaimpia. Olemme yleensä tehneet isot piparisydämet, jotka lapset ovat saaneet koristella ja äiti on kirjoittanut niihin kuorrutuksella saajan nimen. Sitten sellofaaniin ja itse tehty kortti lahjanauhaan kiinni. Ja ihan joka joulu samalla idealla, tarharyhmät vain ovat vaihtuneet.

Vierailija
4/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset amaryllikset ja teimme lapsen kanssa kortit. Tykkäsivät kovasti, kun tuli ajoissa, on iloa melkein jouluun asti.

Vierailija
5/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajille (5 kpl) luomumustikkamehua (siis tiivistettä) ja suklaamanteleita. En tiedä onko ihan hölmä lahja, mut aion antaa kuitenkin :)

Vierailija
6/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pk-tätejä oli 3v pk-aikana yht.6-8kpl ja sehän on jo maksupoliittinenkin asia silloin.

Eräänä jouluna tein sellofaanipusukat jokaiselle joihin laitoin sisälle 3-4 erilaisen Fazerin kääresuklaakonvehdin lajitelman+lapset teki oman ryhmänsä tädeille kortit pussukan lisäksi.

Ei tullut kovin kalliiksi.

Nyt koululaisia kun ovat niin opettajia on vain 3kpl.

Vierailija
7/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion laittaa omat pienet muistamiset, ja muille päiväkodin tädeille yhteisesti jotakin herkkua taukohuoneeseen.

Vierailija
8/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin joulukukka-asetelma kahvihuoneeseen tai esim suklaa rasia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi