Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpparikauppiaat paljonko tavaroistanne myit?

Vierailija
11.12.2010 |

Tarkoitanut tavaroita en euroja. Mä vein viime viikolla noin 120 juttua myyntiin. Ja ehkä noin 20 on mennyt kaupaksi. Siis aivan hirveä homma myyntituloihin nähden. Taitaa jäädä mun viimeiseksi kerraksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis Helsingin kantakaupungissa. Täällä menee hyvin kaupaksi.

Vierailija
2/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

möin viimeeksi noin 100 kpl kun noin 200 kpl oli myynnissä ja rahaa sain noin 90€. Kyllähän siinä oma hommansa, mutta minusta kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puolet meillä meni viime reissulla. Meillä nyytyjen artikkelien määrä oli helposti varmaan 200-400, en enää muista tarkkaan, mutta myynti oli 270e miinus kahden viikon pöytävuokra eli parisataa jäätiin plussalle. Mutta keskihntakin oli varmaan euron luokkaa, ellei alle - kallein tavara taisi olla 15e, halvin 20 senttiä.

Nyt tosin ajattelin säästää vaivojani ensi reissua varten. Tuotiin myymättä jääneet takaisin ja varastoidaan ne hintalappuineen päivineen. Seuraavalla reissulla muutaman kk päästä laitetaan vain tarralapuilla uusi päiväys ja pöytänumero, niin ei tarvi alusta aloittaa. Tällä keikalla ainakin meni paljon sellaista mikä viime reissulla jäi pöytään.

Vierailija
4/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupaksi meni tällä kertaa alle puolet. Olin just itsepalvelukirpparilla ja tällä hetkellä inventoin paljonko tavaraa hävisi. PALJON! Jäi mulla viimeiseksi kerraksi, tuotto on aika pientä siihen vaivannäköön nähden ja nyt tää yltiöpäinen hävikki! Ei kiitti enää.

Vierailija
5/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt varmaan joku vähän vajaa puolet molemmilla myyntikerroilla (2vko). Olen vielä viimeisiksi päiviksi laittanut -50% kyltin, niin lopussa on mennyt vielä aika kivasti.