Milta pimpsasi haisee/tuoksahtaa?
Olen havainnut että naistenvessassa on usein aikamoinen pimpsanhaju. Sellainen kalamainen..
Oma pimpsani haiskahtaa (jos ihan housut jalassa on haarat leviänä) popkornimaiselta.. Joskus juustomaiselta.
Kommentit (101)
Kuka täällä TUNNUSTAA haistelevansa pimppiään?
Joko käytettyjä pikkuhousuja, "sormettamalla" (pimpsa-nenä) tai ihan vain haaroja aukomalla?
tunnustan haisevani ovulaation aikaan merenelävältä
ja joskus olen nuuhkaissut pikkiksiä
miten tarkastaa alakerran "tuoksu" julkisella paikalla?? siis huomaamatta..
toivon ettei kenenkää pillu (sanotaan ny suoraa mikä se on..)
haise niiiin pahalle ku yleisissä wc;see paikoissa haisee...
mulla se on kyllä lähes hajuton samana päivänä pestynä..ei kai sitä tarvi tarkastaa mitenkää jos sen joskus pesee..en tajuu kyssärii.
Kakkaatko myös perhosia?
Maistuu myös ;).
toisinaan vähän voimakkaammalta ja pistävältä (varmaan jotenkin hormonaalista, muttan en ole niin tarkkaan miettinyt asiaa, että osaisin yhdistää johonkin kierron vaiheeseen..). Yleensä kuitenkin siis hyvälle, mutta en osaa kuvailla hajua, en keksi mihin verrata.
Tiedän siitä, että haistan pikkuhousuja :D
Ja tämä on ihan vain oma mielipiteeni, enkä tiedä mitä inhotuksia/ihastuksia hajuni muissa herättää. Mieheni kyllä tykkää lisäkseni ;)
haisee! Silloinkin, kun en ole valkosipulia syönyt. Maistuu happamalle.
minun kanssa valkosipulille!
ketään muuta kenen pimpsu haisee ruoalta mitä nauttinut aikaisemmin?
enkä tarkoita kakkaa :)
paras tapa "tarkastaa haju" julkisesti on avata haarat. kesällä, lyhyellä hameella aromithelpoin tunnistaa.
valitettavasti kanssaihmistenkin!
haistan wc paperia pissapyyhkimisen jälkeen
jopa juuri pestyjen. Siinä vaan on sellainen ominaishaju. Suolaisen, kirpeä, perse taas haisee paskalta. Naiset on aika saastasia.
sieltä tuli keskiikäinen nainen ja sen jälkeen oli niin kuvottava haju , varmalla pesemättömän pillun haju.
minusta vittuni haisee ihanalta! joskus sormetan julkisilla paikoilla pitkän takin alta parhaat tuoksut ja salamyhkäisesti vien nenälle.
kukaan ei ole koskaan huomannut
mieheni on kertonut minulle kaksi kertaa että olen raskaana suuseksiä antaessaan. ennen positiivista testiä.
meillä on kaksi lasta ! :)
Ei ole mun mielestä asiallista tälläisistä puhua !
tuoksuu toffeemaiselle...jotenkin makealla ja maitomaiselle, ja tuoksun sydämenä on kuitenkin jotain hieman hapanta. Ei minusta lainkaan hassumpi tuoksu.
pimppa haisee ja maistuu just sille mille sen pitääkin -pimpalle. Kukaan 100 miehestä, jotka ovat sitä maistelleet eivät ole valittaneet. Pimpan pitääkin maistua pimpalle, ei milleen itämeren oistereille. Haloo!
kesäkuumalla julkinen vessa jossa pi**un ja parfyymin tyrmäävä yhteistuoksu..
vältän julkisia vessoja!