Katto/seinäpaneeliongelma
Ison vinttiaulan kattoon tulee leveä valkoiseksi maalattu paneeli, katon vinoon osaan tulee sama paneeli samaansuuntaan kuin katossakin eli pystyyn. Nyt pähkäilen laitanko matalaan seinäänkin samaa paneelia ja pystyyn eli tavallaan jatkumaan. Täyskorkeisiin "sivuseiniin" ei tule paneelia lainkaan.
Kommentit (5)
mutta talohan on sun.
pitkittyessä sokeutunut asioille. Mulla oli alussa hyvin varmat ja selkeät mielipiteet mutta kun joutuu tekemään kompromisseja, työmiehet ovat sitä mieltä ettei "noin voi tehdä" ja kaikki venyy ja vanuu, olen kadottanut näkemykseni =( Tuntuu etten ole enää mistään varma.
Mutta en taida osata auttaa, kun en selviä omistamaan valintaongelmistani. Meillä sama juttu, remppa pitkittyy ja nyt ei otenkin enää yhtään osaa ottaa etäisyyttä ja tuntuu ettei omaa minkäänlaista tyylisilmää. Mutta ehken mäkään jatkaisi enää seinälle.
Olisko sulla ap jotain linkkivinkkejä eri panelointiratkaisuihin? Mä ole itse saanut päähäni meidään kellariin käytävään tehtävään panelointiin sellaisen, jossa panelit eri paksuisia, tyyliin leveämpiä ja ihan ohuita limittäin. E nyt löydä kuvaa mistään enkä tiedä miksi selllaista kutsutaan.
Mutta en taida osata auttaa, kun en selviä omistamaan valintaongelmistani. Meillä sama juttu, remppa pitkittyy ja nyt ei otenkin enää yhtään osaa ottaa etäisyyttä ja tuntuu ettei omaa minkäänlaista tyylisilmää. Mutta ehken mäkään jatkaisi enää seinälle. Olisko sulla ap jotain linkkivinkkejä eri panelointiratkaisuihin? Mä ole itse saanut päähäni meidään kellariin käytävään tehtävään panelointiin sellaisen, jossa panelit eri paksuisia, tyyliin leveämpiä ja ihan ohuita
limittäin. E nyt löydä kuvaa mistään enkä tiedä miksi selllaista kutsutaan.
jossain sisustuslehdessä olen nähnyt sellaista.
mutta talohan on sun.