Tuleeko ekoat rypyt muka vasta nelikymppisenä? Tunnen
kyllä monia, joilla aikamoiset uurteet naamataulussa jo kolmenkympin jälkeen, joillakin ollut jo nuorempana.
Varmaan jos rasvainen ja paksu iho, säilyy rypyttömänä pitempään, muuten kyllä rypistyy aiemmin. Eikös se ihon ikääntyminen alkanut jo 25-vuotiana?
Kommentit (7)
no mulla on kyllä ollut ryppyjä silmien alla jo monta vuotta ja olen 25- v. Ihoni on ohut. Paksuihoisille näyttää tulevan enemmän sellaisia syviä juonteita esim. vaakatasoksi otsaan kuin varsinaisia ryppyjä.
kyllä mulla on vuoden päivät ollut uurteet (2) otsassa..
varmasti hyvin yksilöllistä!
olen 37-vuotias atoopikko ja ohuen, rutikuivan ihoni olen huomannut rypistyneen jo parikymppisenä pahimmilta paikoilta, mutta nehän ei ikäryppyjä ole.. Ikätovereillani olen muutamien vuosien aikana huomannut silmäkulmaryppyjen lisääntyneen huomattavasti eli kyllä kai ne pääsääntöisesti ja yleisimmin tulee jo alle nelikymppisillä hyvinkin.
Joku onnekas saattaa säilyä rypyttömänä pitkään, mutta harvinaisia ovat!!
eipä tuo minun tätini täyttänyt elokuussa 32 vuotta kovin ryppyiseltä näytä. Jopa paperit kysyneet viinakaupassa siltä:D Meijän suvun naisilla hyvät geenit.
joten kyllä ryppyjä jo löytyy.
t. 33-v
Näin ainakin miehellä ja siskollaan. Oma tyttäreni sanoo minulle, ettei minulla ole ryppyjä, olen 41v.