Pystyisitkö pukeutumaan huomenna niin, ettei yksikään vaate olisi väriltään musta?
kengät ja asusteet mukaan lukien.
Kapungilla kun kävelee, niin kaikilla päällä pääsääntöisesti mustaa. Masentavaa.
Kommentit (30)
Tykkään paljon etenkin ruskeasta ja vihreästä juuri nyt. Jos tekee mieli kuitenkin yhdistää mustaa niin se sopii niihinkin.
desuzette.blogspot.com
Omistan kyllä paljon mustia vaatteita ja kenkiä, mutta esim. talvitakit ovat aina jotain muuta väriä. Suomen talvi on niin pimeä että sinne haluan pukeutua väriin.
Talvitakkini on musta ja uutta en meinannut pelkän av:n vuoksi ostaa :)
mun kengät, laukku, kaulaliina ja hanskat ovat mustat.
Mutta mun takki on aniliininpunainen! Eli en ole ankeannäköinen :)
mutta eri asia on etta haluaisinko? En siis pukeudu kokomustaan tai ole gootti, mutta musta sopii minulle, muutaman muun varin ohella. Lisaksi musta sametti, tai musta cashmir-neule, on kylla kaikkea muuta kuin ankeaa tai synkkaa.
Noin muuten kyllä onnistuisi, mutta tajusin, että mulla on vain mustia rintaliivejä :D
Kaikkea muuta kyllä löytyy eri väreissä.
Suosisin mielelläni muita iloisempia ja kirkkaampia värejä.
Mutta en pystyisi minäkään olemana ilman mustaa kun ainoa talvitakkini sattuu olemaan musta.
helposti, laitetaan sitten harmaata tai ruskeaa mustan tilalle... Ei muutu sen värikkäämmäksi, mutta en tykkää kirkuvan värisistä vaatteista ja valkoiset nyt on niin epäkäytännöllisiä, että en viitsi edes vaivautua.
mustaa:-). Kengätkin on kaiken muun värisiä: vain niitä hautajaisia varten on mustat kengät. Enkä toki edes hautajaisiin pukeudu pelkkään mustaan..tekee minusta korpin;-0!