Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein eilen positiivisen raskaustestin, ajatukset ihan sekaisin..

Vierailija
22.11.2010 |

Esikoinen on 11kk ikäinen, enemmän mielessä pyörii että miten aika tulee riittämään esikoiselle vauvan syntyessä ja toisinpäin. Ja miten itse jaksan...

Kaikki on ihan tarkoituksella tehty, mutta en voi näille ajatuksille mitään, ehkäpä tämä vielä selkiytyy :D Välillä itkettää ja sitten taas naurattaa :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi aikoinaan vähän samalla tapaa. Esikoinen oli tosin 9 kk silloin. Neuvolassa mulle neuvottiin, että kun uusi vauva tulee, se on isommalle sisarukselle yhtä kova paikka, kun jos mies toisi kotiin toisen vaimon. Eli, isompi lapsi tulee pistää aina ykköseksi. Vauva ei osaa vaatia vanhempien huomiota, kunhan hänen perustarpeensa tyydytetään, eikä siis tietenkään jätetä heitteille itsekseen esim. huutamaan. Tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi laitetaan esikoinen aina kun mahdollista. Tällä neuvolla meillä pärjättiin tosi hyvin. Esikoinen tosin oli niin pienikin, että ei tod näk senkään takia ollut juurikaan mustasukkainen. Pieni ikäero on mielestäni ollut tosi hyvä juttu. Nyt nämä lapsukaiset on 11 ja 12 vuotiaat :-) Uusi vauvamme on 6 kk ja kovasti mietin pitäisikö tällekin tehdä kaveri tähän perään, kun ikäero isompiin on niin iso.

Onne ja tsemppiä matkaan!!

Vierailija
2/3 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin muistaa tuo että esikoista huomioi aina ensiksi :)

Mielessä pyörii kaikenlaisia ajatuksia.. Rakastankohan toista vauvaa yhtä paljon kuin ensimmäistä, tai entä jos rakastunkin vauvaan niin paljon etten enää rakastaisikaan esikoista.

Uskon kuitenkin että kumpaakin lasta rakastan ihan yhtä paljon, mutta kuten sanoin, ajatukset on ihan sekaisin :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista, että mielessä pyörii kaikenlaista! Ja voin vakuuttaa, että kaikkia lapsia rakastaa ihan yhtälailla :-) Jostain sitä rakkautta vaan riittää! Nyt sulla on kuukausia aikaa sopeutua tilanteeseen ja ajatukseen. Onnea vielä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi