Miksi ihmisillä on salainen numero? Syy? Jos ei esim. toimi poliisina
Kommentit (129)
muitakin ammatteja, missä joutuu oman turvallisuutensa vuoksi ottamaan salaisen numeron.
1) En halua että potilaat soittelevat.
2) En halua että rakastajani vaimo soittelee.
on molemmilla salainen numero. Mä vaihdoin numeron salaiseksi vuosikausia sitten siksi, kun en halunnut, että oppilaiden vanhemmat soittelevat mun henkilökohtaiseen numeroon. Mieheni nykyisen työn vuoksi meillä on myös turvakielto, joka koskee koko perhettä.
HEti kun sain työpuhelimen, jonka numero saatavissa, alkoivat äijät lähetellä treffipyyntöjä.
Jottei kuusamon keharit nuoret saisi numeroani selville.
ja puhelinmyyjien takia. Enkä oikeastaan pidä ajatuksesta että kuka tahansa saisi puhelinnumeroni jostain tiedustelusta.
etten halunnut, että vanhat tutut soittelee kännipäissään keskellä yötä ja kysyy kuulumisia (muutin 200km päähän kotikunnasta aikoinaan) mutta salaiseksi vaihdon jälkeen en ole saanut yhtään soittoa puhelinmyyjältä!
Suosittelen!
työnantajani on suurehkon sairaalan psykiatrian toimialue.
jos ei vaikka toivo mahdollisia yhteydenottoja asiakaskunnalta vapaa-ajallaan? tai tarviiko edes mitään syytä ollakaan.
nyt ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään muulle kuin niille joiden haluan itseeni yhteyttä ottavan.
olla rauhassa.
Maistraattiin voi maksutta tehdä tietojen luovutuskiellon ja sen olen tehnyt.
Myöskään ovenpielessä ei lue nimeä.
Eli jos vaikkapa liikenteessä olet eri mieltä tekemästäni "luovasta" ratkaisusta ja haluaisit vaihtaa siitä kanssani puhelimitse muutaman sanan niin yritykseksi jää... :)
tämän hetkinen työ sellaista, että salainen numero välttämätön. tosin jotkut kekkulat ovat keksineet lähetellä facebookissa viestejä. suomessa ei toista saman nimistä henkilöä ole, joten helppo etsiä bookista nimen perusteella.
Jätkä aloitti sivusuhteen toisen naisen kanssa, piti sen kanssa peliä selkäni takana kuukausien ajan. Jätti minut ja muuttivat yhteen.
Puolen vuoden kuluttua hoksasi ettei sen uuden niin kivaa olekaan ja halusi minut takaisin. No minäpä en halunnukaan häntä ja haistattelin paskat. Mies aloitti jatkuvan soittelun ja viestien lähettämisen. Jouduin vaihtamaan puhelinnumeroa ja se tietysti heti salaiseksi.
Olenkohan minä ainoa, joka tulkitsee
AP:n aloituksen ja oletuksen siitä, että salainen numero voi olla vain poliisilla niin, että hän kuuluu ns. poliisin vanhojen tuttujen luokkaan, joiden perheessä ko. poliisi vierailee useinkin jäsentelemässä asioita.
Ymmärsin samalla tavalla. Jotakin kertoo se, että poliisit ovat AP:n ainoat tutut jotka soittelevat salaisista numeroista. Useimmat ihmiset ovat tuskin koskaan saaneet soittoa poliisilta salaisesta numerosta.
aika värittyneet ymmärrykset eli objektiivinen neutraali tulkinta hukassa. Minä ymmärsin ap:n poliisipuheen vain esimerkkinä en omakohtaisena kokemuksena.
ex-naapuri, jonka takia jouduttiin muuttamaan.
annan numeron niille joiden kanssa haluan olla tekemisissä. En muille.
EN halua että kotiin soitellaan, vaikka pidän työstäni todella paljon.