Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muita harmita tuo Timpe Salosen ajojahti?Tapasin ite hänet vuosia sitten 16v

Vierailija
19.11.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisin

Vierailija
2/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketa minua mitenkään ja lisäksi, eiköhän tuo se "ajojahti" ole ihan itseaiheutettua.

:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketa minua mitenkään ja lisäksi, eiköhän tuo se "ajojahti" ole ihan itseaiheutettua.

:P

Vierailija
4/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi harmittaa?

Vierailija
5/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa naimaan alaikäisten kanssa, hyppimään laivasta ja kiristämään valokuvilla. Kauheaa.

Vierailija
6/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onahn hän tosiaan tunnustanut osittain tuon kiristyksen. Kertoi kysyneensä miltä lehdeltä se nyt olikaan "ihan uteliaisuuksissaan", että mitä mahdettaisiin maksaa, JOS Jennistä löytyisi tuollaisia kuvia. DAA!

Vierailija
7/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onahn hän tosiaan tunnustanut osittain tuon kiristyksen. Kertoi kysyneensä miltä lehdeltä se nyt olikaan "ihan uteliaisuuksissaan", että mitä mahdettaisiin maksaa, JOS Jennistä löytyisi tuollaisia kuvia. DAA!

Samaa mieltä ketjun alottajan kans. Timpe ei ole syytetty kiristyksestä vaan aineiston levittämisen yrityksestä, enkä mä tiedä mikä se on. Sä tiedät?

Vierailija
8/8 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulle., mut toi hevon perseen totta. Mä haluaisin tunnusdtaa että olen osittain kiristänyt kaveria!!! Mikäosittain??? Tääl ei oo ikinä järkee,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi