Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa haalarihousuja 92 koossa ja takki vai

Vierailija
19.11.2010 |

ennemmin kokopuku? Olen aivan tietämätön näissä asioissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokosielle. Yleensä harjoittelee pukemista itse eli haalari kätevämpi, samoin lunta ei mene sisään kun kuitenkin möyrii aika paljon hangessa. Toki kakkospukuna esim kaupungilla takki+housut kätevämpi mutta ei pakollinen.

Vierailija
2/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalari on aina kätevämpi ulkoiluun. jossain kaupassa tms. takki on näppärä, kun sen saa helposti pois, mutta saahan haalariakin auki ja vyötärölle.

Pienellä ihmisellä takki on aina kainaloissa ulkona remutessa ja jos lasta pitää nostaa autoon tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi ehdottomasti haalarin talvipuvuksi ja pukee sen aina mieluummin kuin toppatakin ja toppahousut jotka ovat myös tarjolla.

Syys/kevätpukuna on ollut pääasiassa kaksiosainen puku 2-vuotiaasta lähtien, meillä ei ole mitään kuralätäköissä konttaavaa/istuvaa tyyppiä tuo lapsonen.

Vierailija
4/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sain aikanaan just tuon kokoisen 2-osaisen laadukkaan puvun yhdestä loppuunmyynnistä -70 % alennuksella. Epäröin sen toimivuuttaa, mutta mitään ongelmaa ei ollut. Puvussa oli hyvät lumilukot. Takki oli lisäksi niin kiva, että se meni sitten ihan kaupunkitakkinakin.

Sittemmin olen aina ostanut 2-osaisia, pojallamme ei itseasiassa ole ollut haalaria tuon koon jälkeen.

Tykkään siitä, että voi yhdistellä esim. lämpimällä säällä välikausihousut ja toppatakin, takkia voi käyttää farkkujen kanssa ja pukuun voi ostaa useammat housut, koska polvet ja peppu meillä kuluu eniten ja samoin on aina varahousut ja saa kuivaa ylle.

Itse henkilökohtaisesti en tykkää haalarista ulkonäöllisesti isommilla lapsilla, mutta en ollenkaan kiistä sen helppoutta pukemisessa joka pojilla ei kaikilla ole se vahvin laji.

Vierailija
5/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toppavaatteet kannattaa ostaa ilman muuta haalarina. Välikausipuku meillä on just 92 erillisinä, ei se maailman ideaalein ole, mutta nätisti leikkivällä tytöllä se on mennyt.

Jos on tarkoitus käyttää takkia pelkiltään vaikka farkkujen kanssa, niin silloin tuo erillinen puolustaa paikkaansa. Mutta toppahaalari on kyllä ihan ehdoton pulkkamäessä.

Vierailija
6/6 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on siirrytty kaksiosaiseen pukuun. Paljon kätevämpi kuin haalari. Näyttääkin heti siistimmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan