Jatkanko lasten takia miehen kanssa, jota en rakasta eikä
hän minua. Olemme kuin kaverukset saman katon alla.
Vai kannattaako erota ja etsiä uusi onni?
Kommentit (6)
että kaikki ei ole ok. Olen itse avioerolapsi ja sitä mieltä, että on väärin pysyä yhdessä lasten takia. Jos taas olette molemmat sitä mieltä, että asia teille sopii, pysykää yhdessä.
sama tilanne, mutta astetta vaikeempana - olen jo löytänyt sen uuden rakkauden... voi tätä tuskaa :(
Kysyy nainen, joka aina rakasti miestään, mutta mies olikin sekopää, joka vaikeuksien kautta ilmeni.
Kysyy nainen, joka aina rakasti miestään, mutta mies olikin sekopää, joka vaikeuksien kautta ilmeni.
mutta jotain tapahtui, en tiedä tarkkaan mitä, varmaan muututtiin molemmat?! Enää olen sitoutunut ja ristiriitaisin tuntein tässä suhteessa... nuorempi lapsista muuten kyselee, että enhän ole muuttamassa pois - eikä varmasti tiedä tästä mitään! Lapset siis tosiaan vaistoavat tilanteemme.
Lapset näkee sen, halaako vanhemmat toisiaan, antavatko suukkoja, miten vanhemmat puhuvat toisilleen, istuvatko vierekkäin ja nauravatko yhdessä. Ihan siis näkevät ja kuulevat, eivät mitenkään ihmeellisesti vaistoa kylmää ilmapiiriä.
Ero on aina, aina kamala asia lapselle.
Hän kärsii siitä koko loppuelämänsä, vaikka päällepäin se ei kaikista näy.
Yritä sinnitellä ainakin niin kauan, että lapset ovat aloittaneet koulun.