Vietin la-su-välisen yön hotellissa naimisissa olevan miehen kanssa...
Itse olen sinkku ja saan tehdä mitä huvittaa mutta aamulla vasta selvisi että mies on naimissa. Hänellä ei ollut sormusta ja hän kertoi minulle ainoastaan että hänellä on lapsia.
Meillä oli kuitenkin ihana ilta ! Tanssimme paljon, joimme drinksuja ja juttelimme elämästä. Hän pyysi myös numeroni vaikka sanoin että tämä voi olla ihan tällänen yhden yön juttu.
Vietimme ihanan yön, aamulla poistuin paikalta, tosin hän antoi vielä lähtösuudelman.
Illalla hän soitti ja laitto tekstarin ?!?! Toivoo että näkisimme vielä uudelleenkin.
Itse en aio kyllä suhteeseen kun toinen on vielä naimisissa. Ehei. Ihana yö tosin oli ja tässä se nähdään mitä miehet on. Itsellä usko mennyt täysin.
Kommentit (15)
Tein heti selväksi, että varatun kanssa en ala suhteeseen. Silti soitteli minulle välillä. Kaiken huippu oli, kun soitti minulle vaimonsa ollessa sairaalassa. Oli synnyttänyt heille lapsen edellisenä päivänä.
joka sanoi olevansa vapaa ja sitten seuraavana päivänä sain tietää että hänellä on tyttöystävä tosin itsellänikin oli silloin kaukosuhde josta kerroin kyllä hänelle
mutta oletko varma että tämä mies oli naimisissa sanoit hänen kertoneen vain että hänellä on lapsia
Kaiken huippu oli, kun soitti minulle vaimonsa ollessa sairaalassa. Oli synnyttänyt heille lapsen edellisenä päivänä.
Kaiken huippu oli, kun soitti minulle vaimonsa ollessa sairaalassa. Oli synnyttänyt heille lapsen edellisenä päivänä.
tiedän jätkän joka oli painellut vieraisiin kun oma akka ei antanut..Syy siihen miksi ei antanut oli siinä et just synnyttänyt ja sen vuoksi paikat hajalla. Et kyllä tähän maailmaan sikoja mahtuu!
naimisissa olevan miehen kanssa ja lapset oli mummolassa. Mutta tämä mies olikin ihan omani :)
häippästä vielä kun ei ole tunteita mukana. Ei ole varmaankaan sen väärtti kun noin helpolla pettää vaimoaan. Tarkoitan, että oli ihan valmis yhden yön suhteeseen noin vain.
häippästä vielä kun ei ole tunteita mukana. Ei ole varmaankaan sen väärtti kun noin helpolla pettää vaimoaan. Tarkoitan, että oli ihan valmis yhden yön suhteeseen noin vain.
tiesin, että hänellä oli jotain säätöä jonkun naisen kanssa.Sitten tutistuin toiseen mieheen, jonka sain tietää olevan tämän panon kaveri. (hän ei tiennyt että tällä panolla ja mulla oli jotain).
Hän alkoi puhua varpajaisista (juu, siis hänen kaverinsa sellasista. utelin varovaisesti ja 1+1).
Olin siis ollut 8kk pano sille, kun vaimo raskaana.
Ja olipa tuo tullut suoraan synnäiltä mua panemaan.
Meni yli mun ymmärryksen ja monoa perseelle
Taidan tietää tapauksen, mut itse en antanu. Paljon on hällä numeroita kännyssä, ja panoseuraa löytyy niistä aina kun on sitä vailla...
Oli varmaan hyvä? Mut onko sit kuitenkaan kaiken sen arvoinen...?
ihmeellisiä 50-lukulaisia asenteita. Moderni nainen ottaa ja saa siitä myös jotain. Ei nainen ole pelkkä panopuu! Vaan voi näinä moderneina aikoina jopa nauttia seksistä... oho!
ihmeellisiä 50-lukulaisia asenteita. Moderni nainen ottaa ja saa siitä myös jotain. Ei nainen ole pelkkä panopuu! Vaan voi näinä moderneina aikoina jopa nauttia seksistä... oho!
että naiset saavat seksiä ihan samalla tavalla kuin miehetkin mutta kyse nyt ehkä onkin siitä, että kumpi on ollut rehellisesti sinkku ja kumpi valehtelija
YLEENSÄ naiset on rehellisempiä mun mielestä mut ei toki sovi kaikkiin
YLEENSÄ naiset on rehellisempiä mun mielestä mut ei toki sovi kaikkiin
oliko mun ukko?