Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naapurillasi olisi sähkö-/putkifirma, niin olettaisitko saavasi häneltä alennusta asennustöistä?

Vierailija
08.11.2010 |

Tai vastaavasti firman omistaisi joku muu ystäväsi/tuttusi?

Miten reagoisit, jos et alennusta saisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin, niin olisin iloinen, kuitenkin sen pitää lähteä omistajasta, koska omaa leipäänsä hänkin tienaa.

Vierailija
2/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, jos olisin isokin asiakas ko. firmalle, niin voisin jo vähän tingata. Mutta muuten en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä vähän odottaisin saavani alennusta, varsinkin jos olis hyvä tuttu, mutten IKINÄ pyytäisi, enkä myöskään loukkaantuisi, jos ei alennusta tulisi. Jokainen työn tekijä tietää kuitenkin itse, voiko ja kannattaako siitä tehdystä työstä alennusta antaa.

Mä oon saanut tosi usein tutunkauppaa halvemmalla, esim. kun ostettiin tapetteja remontin yhteydessä, kassalla oli yksi ei edes kovin läheinen tuttu, joka antoi todella muhkeat alennukset kalliista tapeteista.

Vierailija
4/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään naapuri, mutta ystävältä kyllä. Tosin mun ystävät on vain työläisiä, mutta voivat antaa pientä alennusta. En ole kpyytänyt, mut tuttu apteekkari antaa mulle ei-reseptilääkkeet henkilökuntahinnoin:-9

Vierailija
5/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka olettavat saavansa alennusta saati ilmaiseksi eivät saa ikinä mitään alennusta/ilmaiskeikkoja.

Ne taas jotka eivät oleta/kysy alennuksia kyllä saavat sopuhintaan pikkukeikkoja jos niille vaan on aikaa. Tällöin toki piitää myös varautua siihen, että pojat tulee hommiin oikeasti vasta sitten kun sille on aikaa.

Vierailija
6/6 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odottaisin saavani alennusta, mutta eipä tuo anna.

Sikäli mun mielestäni väärin, että mun mieheni on hälle hommannut työkamppeita huikealla alennuksella omalta työpaikaltaan. Ei hommaa enää alennuksella, ei.

Sitä saa mitä tilaa. Mun mielestäni vois olla vähän vastavuoroista nuo auttelut, mutta kun ei, niin ei sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme