Onko sun rintaliivien kokoa mitattu liiviliikkeessä? Oliko se nolo kokemus?
Kommentit (8)
tässä iässä sitä on tottunut paljon nolompaankin.
Tai kai sitä olisi saanut kieltäytyä kun pari kymmentä kandia pällisteli tikattua ja sen jälkeen revennyttä pimpanreikääni.
katseella: sitten koppiin ja oikeaa kokoa aletaan kantaa sovitettavaksi:-D. Kun ekat tai toiset on kokeiltu, on jo selvillä, mikä malli on hyvä, merkkikin, koko rinnakkaiskokoineen. Vaikka maksaa, ja vaikka joskus hikisenä sovituskopissa nolottaa, en osta liivejä muualta kuin liiviliikkeistä. Saan aina hyvät ja takuulla sopivat rintsikat.
Tytön vein kesällä eka kertaa (13 v) vakiliikkeeseeni bikineitä etsimään. Hänelle kyllä löytää vielä itsekin hyviä liivejä, kunhan sovittaa huolella. Koko B75 on kuitenkin sellainen, ettei ihme kommervenkkejä tarvi liiveissä olla.
tässä iässä sitä on tottunut paljon nolompaankin.
Tai kai sitä olisi saanut kieltäytyä kun pari kymmentä kandia pällisteli tikattua ja sen jälkeen revennyttä pimpanreikääni.
Ostitko alushousujakin sieltä?
Viime kerralla kun kävin, niin tarkistettiin koko. T-paidan päältä myyjä mittanauhan kanssa mittasi rintojen alta ja päältä, ihan keskellä liikettä. Mitä noloa siinä on??? Tietty jos on niin "muodokas" ettei saa mittaa rintojen alta kunnolla ilman erityisiä operaatioita, mutta itseltäni ainakin on hyvin helppo mitata. Koko 75C.
ja noloa se oli vain sille "asiantuntevalle" vanhemmalle myyjälle joka heti ensivilkaisulla päätti että ole kokoa 70A. Sanoin heti ettei kyllä mahdu millään mutta täti oli ehdottomasti sitä mieltä että tietää koska on tehnyt näitä töitä koko ikänsä. Niin se sitten kiikutti minulle 70A liivejä ja yritti vinguttaa niitä kiinni tissien tursutessa yli kuppien. Ei mahtunut ei, lopputulos oli että olen kokoa 75C.
Täti oli aika ynseänä.
en ole koskaan suostunut ymmärtää, että mikä siinä mittaamisessa on niin vaikeaa etteikö itse sitä osaisi tehdä
ei noloa, itseä alkoi vaan naurattaan kun ostin kahdet liivit, toiset kokoa 70B ja toiset 70D :)