Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montaako tv-sarjaa miehesi seuraa?

Vierailija
02.11.2010 |

Tekeekö miehenne normaalina arki-iltana muuta kuin katsoo telkkaria? Jos tekee niin mitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kotihommia, seurustelee lasten kanssa, lukee, on tietokoneella (ei pelaa), käy lenkillä.

Vierailija
2/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme yhdessä DVD:itä tai esim. Areenaa, jos "telkkaria" katsomme.

Mun mies tekee usein iltaisin töitä (koska on freelancer, eikä hänellä ole työaikoja), tai sitten tekee pihahommia, puusavottaa tai korjailee jotain. Mun mies ei kauheasti laiskottele, ei edes oikein osaa (mikä ei ole pelkästään hyvä asia). Ainoa paheensa on yksi tietokonepeli, semmoinen tosi vanha tekstipohjainen seikkailupeli.

Ei koskaan katsonut erityisen paljon telkkaria, kun meillä semmoinen oli.

Meillä ei ole siis vielä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin palstalogiikkaa :D

Vierailija
4/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto että tällaiseen kysymykseen vastaavat ne joilla ei ole telkkaa. Taas niin palstalogiikkaa :D

että älkää vastatko te, joilla telkkaa ei ole. Jos kysytään, montaako sarjaa seuraa, niin käsittääkseni myös "ei yhtään" on vastaus. Vai eikö ole?

Vierailija
5/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään

CSI New York

NCIS Rikostutkijat

Huomenna

Greyn Anatomia

CSI

NCIS Los Angeles

Ylihuomenna

Mentalist

Puumanainen

Criminald Minds

CSI

ja näiden lisäksi urheilu-uutisia, futista, nyrkkeilyä, jääkiekkoa jne.

Vierailija
6/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa että mies saattaa tiskikoneen tyhjentää ja vähän keittiötä raivata ja laittaa itselleen iltapalaa. Lisäksi saattaa tehdä töitä tietokoneella tai surffailla etsien ja vertaillen jotain elektroniikkaa, matkoja tms. tuntikausia.

Vierailija
7/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto että tällaiseen kysymykseen vastaavat ne joilla ei ole telkkaa. Taas niin palstalogiikkaa :D

että älkää vastatko te, joilla telkkaa ei ole. Jos kysytään, montaako sarjaa seuraa, niin käsittääkseni myös "ei yhtään" on vastaus. Vai eikö ole?

mutta näen että hän mahdollisesti pohti miten aika jakaantuu tv:n ja muiden hommien kesken...

Vierailija
8/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole ap mutta näen että hän mahdollisesti pohti miten aika jakaantuu tv:n ja muiden hommien kesken...

on myös se, että ei katso, koska kaikki ihmiset eivät todellakaan katso telkkaria. Jos haluaa vain tietynlaisia vastauksia, niin kannattaa varmaan tehdä se selväksi jo avauksessa. Käsittääkseni ap ei ole kieltänyt telkkarittomia vastaamaan.

Vierailija
9/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei seuraa mitään ohjelmaa telkkarista. Iltaisin kotihommat jakaantuu puoliksi. Yhdessä perheenä puuhaillaan usein.

Vierailija
10/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoo sitten iltamyöhään jonkun ja osan sit viikonloppuna lasten kanssa.

Seuraa Myytinmurtajia, Top Gearia ja joitakin komediasarjoja.

Normaali arki-iltana katsoo ehkä puoli tuntia-tunnin telkkua ennen nukkumaanmenoa jotain omaa ohjelmaansa.

Muuten laittaa ruokaa, tekee paperitöitä, hommia tietokoneella, pihatöitä, neuvoo lapsia läksyissä, käy lenkillä mun kanssa, käy harrastuksessa, katsoo joskus jotain ohjelmaa lasten kanssa, tekee jotain muita kotihommia tai remppahommia jne

Vierailija
11/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus katsoo myytinmurtajia, Top gearia tai vapaa-otteluita (ei onneksi mitään muuta urheilua).

mutta siis katsoo ehkä tunnin kaksi viikossa telkkua.

Itsekkään en seuraa kuin Greyn anatomiaa ja satunnaisesti jotain ohjelmia ja sitten miehen kanssa noita yllämainittuja.

Mies iltaisin tekee ruokaa, lasten kanssa läksyjä jos ajoissa kotona. Puuhastelee pienimmän kanssa. Ulkoillaan yhdessä tai ollaan yhteisen harrastuksen parissa, joka vie useamman tunnin viikossa. Siellä myös lapset mukana.

Iltaisin kun lapset nukkuu, juttelemme, luemme tai pelaamme jotain.

Välillä mies pelaa pleikalla jotain seikkailupeliä, mutta aika vähän sitäkin. Yleensä itse olen silloin koneella. Mikä on minulle kyllä suurempi "pahe" kuin miehelle pelit :D