Montaako tv-sarjaa miehesi seuraa?
Tekeekö miehenne normaalina arki-iltana muuta kuin katsoo telkkaria? Jos tekee niin mitä?
Kommentit (11)
Katsomme yhdessä DVD:itä tai esim. Areenaa, jos "telkkaria" katsomme.
Mun mies tekee usein iltaisin töitä (koska on freelancer, eikä hänellä ole työaikoja), tai sitten tekee pihahommia, puusavottaa tai korjailee jotain. Mun mies ei kauheasti laiskottele, ei edes oikein osaa (mikä ei ole pelkästään hyvä asia). Ainoa paheensa on yksi tietokonepeli, semmoinen tosi vanha tekstipohjainen seikkailupeli.
Ei koskaan katsonut erityisen paljon telkkaria, kun meillä semmoinen oli.
Meillä ei ole siis vielä lapsia.
Ei hitto että tällaiseen kysymykseen vastaavat ne joilla ei ole telkkaa. Taas niin palstalogiikkaa :D
että älkää vastatko te, joilla telkkaa ei ole. Jos kysytään, montaako sarjaa seuraa, niin käsittääkseni myös "ei yhtään" on vastaus. Vai eikö ole?
Tänään
CSI New York
NCIS Rikostutkijat
Huomenna
Greyn Anatomia
CSI
NCIS Los Angeles
Ylihuomenna
Mentalist
Puumanainen
Criminald Minds
CSI
ja näiden lisäksi urheilu-uutisia, futista, nyrkkeilyä, jääkiekkoa jne.
6 jatkaa että mies saattaa tiskikoneen tyhjentää ja vähän keittiötä raivata ja laittaa itselleen iltapalaa. Lisäksi saattaa tehdä töitä tietokoneella tai surffailla etsien ja vertaillen jotain elektroniikkaa, matkoja tms. tuntikausia.
Ei hitto että tällaiseen kysymykseen vastaavat ne joilla ei ole telkkaa. Taas niin palstalogiikkaa :D
että älkää vastatko te, joilla telkkaa ei ole. Jos kysytään, montaako sarjaa seuraa, niin käsittääkseni myös "ei yhtään" on vastaus. Vai eikö ole?
mutta näen että hän mahdollisesti pohti miten aika jakaantuu tv:n ja muiden hommien kesken...
No mä en ole ap mutta näen että hän mahdollisesti pohti miten aika jakaantuu tv:n ja muiden hommien kesken...
on myös se, että ei katso, koska kaikki ihmiset eivät todellakaan katso telkkaria. Jos haluaa vain tietynlaisia vastauksia, niin kannattaa varmaan tehdä se selväksi jo avauksessa. Käsittääkseni ap ei ole kieltänyt telkkarittomia vastaamaan.
mies ei seuraa mitään ohjelmaa telkkarista. Iltaisin kotihommat jakaantuu puoliksi. Yhdessä perheenä puuhaillaan usein.
ja katsoo sitten iltamyöhään jonkun ja osan sit viikonloppuna lasten kanssa.
Seuraa Myytinmurtajia, Top Gearia ja joitakin komediasarjoja.
Normaali arki-iltana katsoo ehkä puoli tuntia-tunnin telkkua ennen nukkumaanmenoa jotain omaa ohjelmaansa.
Muuten laittaa ruokaa, tekee paperitöitä, hommia tietokoneella, pihatöitä, neuvoo lapsia läksyissä, käy lenkillä mun kanssa, käy harrastuksessa, katsoo joskus jotain ohjelmaa lasten kanssa, tekee jotain muita kotihommia tai remppahommia jne
joskus katsoo myytinmurtajia, Top gearia tai vapaa-otteluita (ei onneksi mitään muuta urheilua).
mutta siis katsoo ehkä tunnin kaksi viikossa telkkua.
Itsekkään en seuraa kuin Greyn anatomiaa ja satunnaisesti jotain ohjelmia ja sitten miehen kanssa noita yllämainittuja.
Mies iltaisin tekee ruokaa, lasten kanssa läksyjä jos ajoissa kotona. Puuhastelee pienimmän kanssa. Ulkoillaan yhdessä tai ollaan yhteisen harrastuksen parissa, joka vie useamman tunnin viikossa. Siellä myös lapset mukana.
Iltaisin kun lapset nukkuu, juttelemme, luemme tai pelaamme jotain.
Välillä mies pelaa pleikalla jotain seikkailupeliä, mutta aika vähän sitäkin. Yleensä itse olen silloin koneella. Mikä on minulle kyllä suurempi "pahe" kuin miehelle pelit :D
Mies tekee kotihommia, seurustelee lasten kanssa, lukee, on tietokoneella (ei pelaa), käy lenkillä.