Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv 7, poltin vielä eilen tupakkaa kunnes mieheni 'säikäytti' minut

Vierailija
30.10.2010 |

Olen siis tupakoitsija ja sain maanantaina tietää odottavani esikoistani. Halusin lopettaa tupakoinnin heti, mutta se osoittautui vaikeaksi. Mieheni sanoi minulle eilen, että kyseessä on myös hänen lapsensa. Hän ei halua, että riskeeraan typeryydelläni myös hänen lapsensa elämän. Se riitti minulle, stumppasin röökin ja olen ollut eilisestä aamusta lähtien ilman tupakkaa. Eihän tämä ole pitkä aika, mutta ei tee mieli tupakkaa mieheni sanomisen jälkeen. Mieheni ei polta. Tästä vaan eteenpäin savuttomia päiviä viettäen! Tsemppiä teille, jotka ette raskausaikanakaan luule pääsevän irti röökistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
2/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti ajattelee enemmän sitä mahassa asuvaa pientä ihmistä, niin kyllä tupakoinnin lopettaminen on helppoa. Olen polttanut 8 vuotta. Mies jopa lupasi, että kun olen ollut kuukauden polttamatta, hän vie minut kylpylään :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti ajattelee enemmän sitä mahassa asuvaa pientä ihmistä, niin kyllä tupakoinnin lopettaminen on helppoa. Olen polttanut 8 vuotta. Mies jopa lupasi, että kun olen ollut kuukauden polttamatta, hän vie minut kylpylään :)

ap

Onnea matkaan ja toivottavasti lopetuspäätös pysyy vielä senkin jälkeen, kun lapsi on syntynyt! Ei se pieni eikä kyllä isompikaan lapsi kaipaa tupakalle haisevaa äitiä lähelleen ;)

Vierailija
4/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion pysyä savuttomana. Ei tämä vielä vaikuta mitenkään, mutta eikös kohtapuoliin ala makuaisit paranemaan, samaten hajuaisti ja muut? En malta odottaa, kyllä savuttomuus palkitsee :) Laitamme miehen kanssa tupakoimattomuudestani tulevat säästöt sivuun ja teemme jotain mukavaa yhdessä.

ap

Vierailija
5/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin odottamaan esikoistamme että hän voisi vaikka vetää minua nyrkillä jos poltan raskausajalla.

Kyllä lapsi on miehenkin ja lapsi ei voi tehdä mitään jos mamma kessuttaa.

Jonkun on lasta suojeltava ja kuka sen tekee jos äiti ei välitä?

Vierailija
6/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmasti hankaliakin hetkiä, mutta kun niihin osaa varautua, niistä pääsee yli.

Vierailija
7/14 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän että se on vaikeaa!

Vierailija
8/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti ajattelee enemmän sitä mahassa asuvaa pientä ihmistä, niin kyllä tupakoinnin lopettaminen on helppoa. Olen polttanut 8 vuotta. Mies jopa lupasi, että kun olen ollut kuukauden polttamatta, hän vie minut kylpylään :) ap

että mies motivoi lupaamalla kylpyläreissun!!

Aivan ihana tapa motivoida, ei pelkkiä uhkailuja ja pirujen seinille maalailuja, vaan myös jotain mitä oikeasti jaksaa odottaa (vauvan lisäksi tietty!)

Vierailija
9/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko kun lopetti, niin sen kasvojen iho parani ihan silmin nähden. Parempi väri ja pirteämmän näköinen :)

Kyllä aion pysyä savuttomana. Ei tämä vielä vaikuta mitenkään, mutta eikös kohtapuoliin ala makuaisit paranemaan, samaten hajuaisti ja muut? En malta odottaa, kyllä savuttomuus palkitsee :) Laitamme miehen kanssa tupakoimattomuudestani tulevat säästöt sivuun ja teemme jotain mukavaa yhdessä.

ap

Vierailija
10/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella kamala tauti :( Näin pari nuorta n. 35-40 v miestä keuhko-osastolla, kun olin siellä vaikean keuhkokuumeen vuoksi, heillä oli tuo ensinmainittu tauti ja tupakoimisen vuoksi. Happipullo kulki mukana kävellessä ja hankala oli hengittää...

Vierailija
11/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten pidät ihan oikeasti kiinni siitä, että et polta yhtä ainoaa henkäystäkään!

Itse olen raskausaikoina jättänyt tupakoinnin plussatestin kohdalla, ja pitäytynyt 0-toleranssissa. Koska tiesin tasan tarkkaan, että jos alan lepsuilla, löydän itseni selittelemästä juuri tuollaista paskaa " ei se lopettaminen ole niin helppoa" jne. Ei tietenkään ole. Mutta tehtävä se on.

Ja meidän kakkosesta tein sen raskaustestin uudenvuodenaattona. Ei ollut vielä edes rv 4 täynnä. Kovasti ajattelin, että josko sitä vielä sen illan vetäisin körssiä, eihän mun periaatteessa pitäisi edes tietää olevani raskaana. Mutta en vetänyt. Ja näin jälkikäteen, eipä harmita yhtään. Sen sijaan se, jos olisin polttanut, olisi voinut harmittaa aika paljon.

Vierailija
12/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mä olen ollut polttamatta reilun kolme viikkoa. Viime viikolla huomasin ensimmäistä kertaa selvästi, että miten kovasti juuri tupakalta tulleet haisivatkaan. Tsemppiä ap kovasti ja onnea raskaudesta! :)

Vierailija
13/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti ole edes kovin vaikeaa olla polttamatta.

Itse lopetin aikoinani poltettuani 6v. Lopetin kerrasta. Oli mahatauti ja pakosta olin pari päivää polttamatta, niin sitten aattelin, että mitäs järkeä on enää polttaakaan, enkä koskaan sen jälkeen ole yhtään tupakkia vetänyt ja tästä jo 18 vuotta.

Viimesen tupakin vedein siis 4v ennen esikoisen syntymää.

Ja vielä sekin ap, että miehesi ei polta, auttaa sinuakin tosi paljon.

Miehellesi ojentaisin kyllä ruusun tuosta hyvästä, että sai sinut lopettamaan tupakan polton. Hänestä tulee varmasti hyvä isä :)

Vierailija
14/14 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan saada seksiä mieheltäsi, voitko antaa numeron?