Mitä hittoa isänpäivälahjaksi miehelle?
Aina oon ostanut jotain puoliturhaa ja nyt haluaisin antaa lahjan joka olis oikeasti tarpeellin. Mitähän sitä keksis?
Kommentit (14)
ja dödö ja sukat on NIIN tylsä lahja että ei!
Uusi lompakko? Nahkahanskat (ei ehkä kovin mielikuvituksellinen, mut.. )? Työkalupakki? Lahjakortti jonnekin kylpyläreissulle vaimon kanssa tms? :) Tai liput johonkin konserttiin/otteluun/tms?
http://www.pulju.net/tuotteet/lifestyle/ogon-designs-alumiininen-lompak…
Mun mies tykkää tästä lompakosta, kun ei käytä käteistä. Hirmu kätevä ja siisti.
nahkahansoissa tai työkalupakissa vois olla ideaa.. tosin mieheni on aika remonttireiska että niitä pakkeja on kyllä jo varastossamme useita!
Mutta vie sinä omasi ajamaan kartingia lasten kanssa. Tai seinäkiipeilemään. Tai jotain muuta kivaa.
Urheilullinen mies on kokeillut jossain pari kertaa ja tiedän että tykkää. Jos vaan löydetään iso koko jostain (iso mies)...
Lisäksi tietysti lasten aarteet.
joten kahvakuula jäisi meillä kaappiin. ennemmin lahja voisi liittyä elektroniikkaan tai johonkin työkalujuttuihin tai auto juttuihin.. lapseltamme on tulossa hänelle tyynynpäällinen johon hän on maalannut jonkun kuvan.. päiväkodissa tehnyt :)
oon vähän aatellu, että viitinkö muistaa edes. Mua ei koskaan muisteta äitienpäivänä, niin miksi minä vaivautuisin. Lapset saavat puolestani kortit askarrella.
kahvakuula. minä itse asiassa unohtanu koko isäinpäivän. voisin käyä tsekkaan mitä ne maksaa, ku sellastahan tuo on jo pari vuotta halunnut. ollaann vaan just nyt nini köyhiä että saa nähä pitääkö sitteki ostaa vaan joku tylsä sukka/dödö...
oon ite kahvakuuulilla treenannut ja ne on mun tietääkseni aika edullisia. saattaa tosin olla vähän vaikeeta löytää...
mies tykkää hulluna. Ja se huumori uppoaa muhunkin :D
lapsiltahan tulee lahjat ja kortit kouluista ja päiväkodeista
Työmatkalla olevaan Fysikaaliseen hoitopaikkaan; lämpöhoito+hieronta. Ei koskaan mene hierontaan, vaikka selkä usein vaivaa. Nyt menee kun on jo maksettu :)
Dödö tai sukat nyt aina on myöskin tarpeen.