pari lasia vinkkua joka päivä vai kerran kuussa perseet olalle?
miksi? perustele.
eikä mitään "olen täydellinen äiti enkä koskaan juo alkoholia, saati polta tupakkaa! Hyih"
fakat pöytään. ne jotka ei alkoon koske, ei tänne tarvitse kommentoida.
Kommentit (15)
Mutta oma tahti on, pari lasia muutamana päivänä viikossa, ehkä 3 päivänä, ja sitten kerran otetaan kunnolla, muttei kuitenkaan perseitä. Ei tule enää helposti niin humalaankaan kyllä, kun ottaa tasaisesti.
Kotitissuttelua en harrasta lainkaan joten viini ei kuulu juomiini millään muotoa.
Tuo viinin siemailu ei vain ole mua =D
Viikolla parina iltana lasillinen
Pe ja lauantaina yhteensä pullollisen verran about. En vedä perseitä lapsen takia, mutta 3-5 lasiakin voin juoda viiniä.
Tai no la vedän varmaan vähän enemmän, sillä olemme hotellilomalla miehen kanssa kaksin.
Tällaisia tapahtumia on 4 x vuodessa. Noin.
mutta tuo tissuttelu kuulostaa paremmalta.
kumpikin noista kuulostaa liialta! Perseistä toivun nykyään pari kuukautta, eikä viini maistuisi joka päivä. Viikonloppuisin saatan ottaa pari annosta alkoholia (viiniä tai olutta) ja kerran 2-3 kk lähden viihteelle ja otan enemmän. Mulle tämä on ihan tarpeeksi.
Pari lasia vinkkua joka ilta sekä viikonloppuisin perseet olalle,
Miten otetaan "vain lasillinen" ?
Ymmärtääkseni viiniä myydään pulloittain, ei laseittain .
Mitä teette loppupullolle ?
Toki teillä voi olla 3 L tarjoustonkka jääkaapissa, siinähän se säilyy mukavasti. Ja sitten sehän tietysti riittää teille puoleksi vuodeksi, eikö vain ?
Yritän vähentää niin, ettei viikolla ollenkaan.
Kai se omassakin päässä kuulostaa ihanan sivistyneeltä
jotain siltä ja väliltä. Kerran viikossa pari, kolme lasia punkkua ja ehkä saunaolut tms. Joskus harvoin kahtena päivänä viikossa pari lasia viiniä tms.
1,5 kuukautta sitten ja join kaksi lasillista. Painoin korkin takaisin pullon suulle ja join viime lauantaina loput. Näin se ainakin minulla onnistui.
Miten otetaan "vain lasillinen" ? Ymmärtääkseni viiniä myydään pulloittain, ei laseittain . Mitä teette loppupullolle ? Toki teillä voi olla 3 L tarjoustonkka jääkaapissa, siinähän se säilyy mukavasti. Ja sitten sehän tietysti riittää teille puoleksi vuodeksi, eikö vain ?
kun vinkkupullo avataan, niin perjantaina juon lasillisen ja lauantaina kaksi, mies hoitaa loput omaan tahtiinsa
Miten otetaan "vain lasillinen" ?
Ymmärtääkseni viiniä myydään pulloittain, ei laseittain .
Mitä teette loppupullolle ?Toki teillä voi olla 3 L tarjoustonkka jääkaapissa, siinähän se säilyy mukavasti. Ja sitten sehän tietysti riittää teille puoleksi vuodeksi, eikö vain ?
Jollakin ollut taas huono päivä. Noh, kyllä Suomesta saa viiniä muutenkin kuin isoissa tarjoustonkissa. Joskus ostan vain pienen pullon (alle 0,5 l). Joskus juodaan lasit miehen kanssa, loppuviini säästyy kyllä jonkun aikaa. Käytän viiniä myös ruoanlaittoon ja leivontaan. Minä jopa pakastan sitä ruoanlaittoa varten...
Tupakkaa en kyllä silti polta, yäk!