Mitä toimitusjohtajat tienaa? Ihmetyttää vaan kesällä naapuriin muuttaneen
perheen elämä, jossa mies on toimitusjohtaja ja vaimokin vissiin jonkin sortin päällikkö. Ihmetteln miten viisihenkisellä perheellä voi olla rahaa jatkuvasti reissata, harrastaa golfia ja ties mitä, jatkuvasti on kissanristiäisiä naapurissa jne. Itsekin tullaan ihan kivasti toimeen, mutta ei meill ole varaa koko ajan matkustella ja syödä ulkona tai syöttää vieraita. Autotkin on naapurissa jo kertaalleen vaihtuneet tänä aikana. ja kade en ole, ihan oikeasti vaan ihmettelen onko joillakin palkat tuota luokkaa.
Kommentit (7)
puhuu varmaan jostain todella suuren firman tj:sta. Itse olen mobiilialalla tj:na ja kuukausi tulot noin 6000e, eli ei vuositasolla lähellekään tuota
voi olla yhden miehen firmassakin, jos se on osakeyhtiö ja tulot voi olla vaikka 0 euroa kuussa
3500 kuussa. Pikkuinen perheyritys.
Valtaosa firmoista on pikkupajoja, joissa on suunnilleen se yrittäjä itse eli herra/rouva toimitusjohtaja. Ja sitten on suuryritykset johtajineen.
Tietämättä missä naapurin mies toimitusjohtaa on aika vaikea ottaa kantaa.
Yhtä lailla voisi naapurin olla vaikea uskoa, että jopa minä, reppu selässä lyngertävä mamma, tienaan lähes 10 000/kk vaikken ole edes tj. :D
meillä on lisäksi vene, pojat pelaa lätkää. ja kaksi volvoa! eiks se niin oo et isot tulot näkyy isoina menoina. Eli meillä autoissa ja asuntovelassa :)
meidän naapuritj:n vuositulot on 180 000e (ihan lehdessä oli).
Lisäksi saavat usein bonuksia, jotak ovat tosi merkittäviä.
puhuu varmaan jostain todella suuren firman tj:sta. Itse olen mobiilialalla tj:na ja kuukausi tulot noin 6000e, eli ei vuositasolla lähellekään tuota