Lumme-pesuainetta kokeilleet!
Onko teidän mielestä nestemäisessä Lumme-pesuaineessa mieto tuoksu? Mä ostin kokeeksi Lummetta, sekä kirjo- että valkopyykille tarkoitettua, ja musta siinä on aivan järkyttävän voimakas haju. Laitoin sitä jopa vähemmän kuin ohjeessa, mutta silti pyykki haisee niin voimakkaalta, että kurkkuun ottaa.
Lummettahan markkinoidaan nimenomaan mietotuoksuisena, mutta olen kyllä itse vallan eri mieltä.
Kommentit (30)
olen allerginen ja astmaatikko ja käyttänyt vuosia hajusteettomia pesuaineita. jotkut niistä haisevat, monet onneksi eivät. Lumme pulveri ei haise, nestemäistä en ole kokeillut.
siinä on oikeasti mieto tuoksu, puhdasta tulee ja kotimaista
Hyväksi todettu!
on varmaan joku ero tuoksuissa? Kun tässä ketjussa muutama tuoksua mietona pitänyt oli ilmeisesti käyttänyt nimenomaan pulveria?
Minä kokeilin joskus jonkun testipakkauksen nestemäistä Lummetta, eikä sitä tuoksua voi kyllä mitenkään miedoksi sanoa. En usko, että kenenkään nenä voi olla niin tukossa, ettei sitä hajua haista.
jännä miten erilailla ihmiset haistaa. Mä nuuskin ihna kunnolla ja paljoa hajua en saanu. Pulveri ei haise (tai no ainakaan jo sminulta kysyy..) Tietysti jos ei muuta halua käyttää niin pulveria ei voi suositella.
Multa pisteet lumpeelle, hyvää ja suht halpaa (esim. vert. ecover..)
Nestemäinen ei.
Ap
Minä kokeilin joskus jonkun testipakkauksen nestemäistä Lummetta, eikä sitä tuoksua voi kyllä mitenkään miedoksi sanoa. En usko, että kenenkään nenä voi olla niin tukossa, ettei sitä hajua haista.
Mua ei kiusaa se, että joku pesuaine tuoksuu - näköjään monet tykkää vahvoista tuoksuista, ja se heille suotakoon. Mutta se, että jotakin tuotetta markkinoidaan miedolla tuoksulla, ei ole musta sopivaa, jos se ei oikeasti ole mieto. Mäkin tein hukkaostoksen.
tuoksu, jos vertaa noihin arieleihin, omoihin ja bioluvileihin!! Mun mielestä lumme tuoksuu sellaiselle mäntyöljymäisen ihanalle, vaikka ei tuoksuton olekaan. tykkään juuri tuontyyppisestä tuoksusta.
Onhan se nyt hitto vie mieto tuoksu, jos vertaa noihin arieleihin, omoihin ja bioluvileihin!! Mun mielestä lumme tuoksuu sellaiselle mäntyöljymäisen ihanalle, vaikka ei tuoksuton olekaan. tykkään juuri tuontyyppisestä tuoksusta.
noihin muihin ekologisiin pesuaineisiin (Ecover, Sonet, Ole hyvä), se ei todellakaan ole mieto. Mulla ei ole kokemusta noista arieleista ja bioluvileista omassa käytössä, varmaan ne ovatkin voimakastuoksuisempia, mutta musta mieto tuoksu ei ole sellainen, joka ottaa kurkkuun. Mieto tuoksu on sellainen, joka haihtuu melkein kokonaan pyykistä sen kuivaessa. Tuo Lumpeen haju ei vähene pyykin kuivaessa.
Ap
tuoksu, jos vertaa noihin arieleihin, omoihin ja bioluvileihin!! Mun mielestä lumme tuoksuu sellaiselle mäntyöljymäisen ihanalle, vaikka ei tuoksuton olekaan. tykkään juuri tuontyyppisestä tuoksusta.
Olin juuri paria viikkoa aiemmin ottanut käyttöön Ariel Colorin (pulveria), yleensä siis käytän hajusteettomia aineita. Kyllä nestemäinen Lumme tuoksuu huomattavasti voimakkaammin kuin Ariel. En tiedä, onko tässäkin jujuna se, että Ariel minulla oli pulverina ja Lumme nestemäisenä? Ehkä nestemäinen Ariel (onko sellaista?) olisi ollut vielä voimakkaampi?
Olen myös ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että kiva, että pyykinpesuaineissa on valinnanvaraa, mutta ei ole oikein markkinoida nestemäistä Lummetta miedosti tuoksuvana.
t. 18
itselläni meni lumpeella pestyt pyykit uudestaan koneeseen pelkkään huuhteluohjelmaan...
antaa sinne palautetta? Laitoin itse palautetta, ja vastaukseksi sain viestin tyyliin "ikävää, että SINUN mielestäsi tuotteessa ei ollut mieto tuoksu. Olemme saaneet paljon kiitosta juuri miedosta tuoksusta."
Ärsyttää, kun jotain tuotetta mainostetaan sellaisena, mitä se ei ole. Olen nimittäin kysellyt meillä käyneiltä vierailtakin, miltä pyykit heistä tuoksuvat Lumpeella pesun jälkeen, eikä kukaan kuvaillut tuoksua miedoksi.
Tässä palautelomake:
http://lumme.fi/node/81/
Ap
johonkin Omoon tai Arieliin verrattuna.
asutaan haja-asutusalueella, ja harmaat vedet menee melko suoraan luontoon (myös tulevaisuudessa). Sen takia oon pyrkinyt käyttämään näitä nopeasti biohajoavia aineita, kuten Ecoveria ja Sonettia, ja niihin oonkin ollut tosi tyytyväinen.
Ap
ja nyt kokeilin Lummetta. Tykkään kovasti, ja mun nenään ei yhtään liian voimakas tuoksu. Voi tietty vaikuttaa voimakkaalta jos on tottunut käyttämään hajusteettomia aikaisemmin. Aion ostaa Serton ohella Lummetta vastaisuudessakin.
olette käyttäneet te, joiden mielestä on mieto tuoksu? Mä olen tosiaan käyttänyt vuosikaudet Ecoveria ja Sonettia (jotka eivät ole hajusteettomia), eikä mulla ole mitään hajusteyliherkkyyttäkään (vaikken voimakkaista, keinotekoisista tuoksuista tykkääkään), mutta Lumpeen tuoksu - tai mun mielestä haju - oikein kuristaa kurkkua.
Ap
onko siinä allergia ja astmaliiton merkki? jos on niin valitus myös sinne!
vain tuolla hajusteettomalla pyykkipulverilla. Sitä kai mun pitää sitten ostaa, en vain oikein perusta noista jauheista. Nestemäiset on niin paljon parempia.
Ap
Laitoin palautetta juurikin siitä hirvittävän voimakkaasta tuoksusta ja sain samanlaisen vastauksen! Suositteli sitä pulveria (kerroin palautteessani etten halua käyttää muulle kuin valkopyykille pulveria), just... Lumme-aineessa on se plussaa että sitä saa marketista ja ei maksa kauheasti. Ecoverin perus pesuneste taasen haisee pippurille ja on melkoisen tyyristä. Ole Hyvää en ole kokeillut. Nyt kierroksessa on Vapaa valinnasta löytämäni Kiillon uutuus pyykkisaippuaneste. So far so good.
jännä miten erilailla ihmiset haistaa. Mä nuuskin ihna kunnolla ja paljoa hajua en saanu. Pulveri ei haise (tai no ainakaan jo sminulta kysyy..) Tietysti jos ei muuta halua käyttää niin pulveria ei voi suositella.
Multa pisteet lumpeelle, hyvää ja suht halpaa (esim. vert. ecover..)